Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Prekybos sektoriaus tendencijos
 
 

Prekybos sektoriaus tendencijos

.
(0) 2024-10-15 -1
Tarptautinė prekyba žengia į naują erą – „pasaulinis kaimas“ tampa mažiau globalus.
(1) 2024-09-16 -12
Latvijos žiniasklaida skelbia – Latvijos pirkėjai padeda Rusijai žudyti!
(0) 2024-09-16 11
Šie tyrimai buvo atlikti įvairiose parduotuvėse keliose šalyse.
(0) 2024-09-11 -27
Internete sklando kalbos, kad apsipirkimas „Lidl“ virto košmaru. Kilo nuomonių audra.
(0) 2024-06-11 3
Praėjusią savaitę apie bankrotą paskelbusi įmonė „Beta Media“, Lietuvoje valdanti dabar uždaromą paslaugų portalą Beta.lt, poreikį stabdyti veiklą argumentuoja po pandemijos susidariusia sudėtinga situacija e-komercijos paslaugų rinkoje. Visgi įmonės vadovas Raimundas Adomaitis pirmadienį paskelbė sulaukęs kaltinimų finansiniais nusikaltimais, nors, jo teigimu, įmonės bankrotas buvo natūralių rinkos procesų dalis.
(0) 2024-06-11 -1
Pasaulį pastaruoju metu stebinanti reklamos naujovė – jau ir Vilniuje. Į šalies rinką atnešęs tokias inovacijas kaip savitarnos kasos ir autonominiai pristatymo automobiliai, prekybos tinklas „Iki“ šią savaitę darkart nustebino. Vilniuje, prie vienos populiariausių tinklo parduotuvių, praeivių žvilgsnius traukia pirmasis sostinėje kampinis ekranas, kuris atveria galimybes išradingai 3D reklamai.
(7) 2024-06-09 18
Penktadienio vakarą beta.lt ir grupinis.lt svetainės neveikė.
(2) 2024-05-30 -14
„Iki“ pirkėjai parduotuvėse išbandė specialius žvilgsnį sekančius akinius.
(16) 2024-05-28 -21
5 metai – daug ar mažai? Tikriausiai, atsakyti į šį klausimą galima įvertinus, kiek per tiek laiko įvyko pokyčių. Prekybos tinklas „Iki“ jų skaičiuoja apsčiai: viena po kitos diegiamos inovacijos ne tik reikšmingai pakeitė pirkėjų patirtis lankantis „Iki“ parduotuvėse, bet ir pagerino darbuotojų sąlygas bei prisidėjo buriant naujas bendruomenes. Per pastaruosius 5 metus inovacijų srityje „Iki“ pasiekė patį piką - įdiegtų naujovių skaičiuoja dešimtimis. Taigi kaip per pastaruosius kelerius metus pasikeitė pirkėjų apsilankymas parduotuvėse?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos