Elektromobiliai
.


Nesunku įsivaizduoti tragiškas beveik 4 tonas sveriančio „Rivian“ ir lengvo, kompaktiško automobilio su vidaus degimo varikliu kaktomušos pasekmes.


Šiuo metu vykstanti ekologinė revoliucija nėra be trūkumų. Įsivaizduokite pasaulį po kelių dešimtmečių, kai saulės baterijos, vėjo turbinos ir elektromobiliai masiškai keliauja į metalo laužą. Ar tada, pavyzdžiui, panaudotos baterijos tik terš mūsų aplinką?


Kalifornijos startuolis „Telo“ pristatė savo debiutinį modelį – kompaktišką elektrinį pikapą MT-1. Įperkamas automobilis bus pradėtas gaminti nuo 2026 m. pabaigos ir bus siūlomas iki 500 arklio galių versijomis.


Jau keletą metų žiniasklaidoje ir socialinės žiniasklaidos platformose galima rasti nuotraukų ir vaizdo įrašų, kuriuose užfiksuotos Kinijos automobilių stovėjimo aikštelės, „perpildytos“ elektromobiliais. Trūksta vietos, ir valdžios institucijos bando rasti geriausią įmanomą situacijos sprendimą. Kokia šios neįprastos „tendencijos“ atsisakyti transporto priemonių priežastis?


Jeffas Bezosas vėl stebina. Šį kartą kalba eina ne apie skrydžius į kosmosą ar naujas „Amazon“ parduotuves, o apie elektrinį pikapą už mažiau nei 20 000 dolerių. Naujas Bezoso remiamo startuolio „Slate Auto“ projektas yra atsakas į absurdiškai brangius elektromobilius.


Vokietijos Acheno technikos universiteto mokslininkai atliko dviejų pagrindinių elektrinėse transporto priemonėse naudojamų akumuliatorių technologijų lyginamąją analizę.