Elektromobilių paplitimas
.


Jau keletą metų žiniasklaidoje ir socialinės žiniasklaidos platformose galima rasti nuotraukų ir vaizdo įrašų, kuriuose užfiksuotos Kinijos automobilių stovėjimo aikštelės, „perpildytos“ elektromobiliais. Trūksta vietos, ir valdžios institucijos bando rasti geriausią įmanomą situacijos sprendimą. Kokia šios neįprastos „tendencijos“ atsisakyti transporto priemonių priežastis?


Dar 2010 metais tik 1 % Norvegijoje parduodamų automobilių buvo elektriniai. Pirmosiomis 2025 metų savaitėmis šis rodiklis viršija per 90 %.


Kaip sekėsi elektromobilių pardavimai 2024 m.? Viena Europos šalis turi kuo didžiuotis. Jos rezultatai labai įspūdingi. Ji tai pasiekė protingu būdu.


Elektros stotelių vystytojai su viltimi žvelgia į 2025-uosius: tikisi daugiau elektromobilių gatvėse ir valstybės paskatų.


Žvelgiant į Europos naujų automobilių pardavimo statistiką, galima pastebėti, kad čia toliau karaliauja kompaktinės klasės modeliai. Daugeliui tai optimalus variantas dėl patrauklios kainos, gausios komfortą ir saugumą užtikrinančios įrangos bei paties automobilio dydžio, kuris leidžia patogiai jaustis ne tik mieste, bet ir užmiestyje. Tačiau kol kas paklausiausių modelių dešimtuke tik vienas, varomas elektra. Ar netolimoje ateityje situacija gali pasikeisti?


„Ford“, kaip ir daugelis kitų Senajame žemyne veikiančių gamintojų, gana daug dėmesio skyrė elektromobiliams.


Etiopija nustebino pasaulį tapusi pirmąja šalimi, visiškai uždraudusia transporto priemonių importą su vidaus degimo varikliu, į rinką leisdama tik elektromobilius.


Elektromobiliai laikomi geriausiu būdu pasiekti nulinės emisijos transportą, tačiau tai nėra vienintelis būdas.