Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Elektromobilių technologijos
 
 

Elektromobilių technologijos

.
(1) 2024-10-03 5
Kinijos kompanija CATL yra didžiausias elektromobilių baterijų gamintojas pasaulyje. Ji pasauliui parodė naujos kartos bateriją su neįtikėtinai ilgu tarnavimo laiku, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(7) 2024-09-08 8
Elektromobilio viena baterijos įkrova įveikiamas atstumas – vienas esminių aspektų, į kurį dėmesį kreipia ne tik potencialūs pirkėjai, bet ir patys gamintojai. Pastariesiems dar projektavimo stadijoje tenka išspręsti dilemą, kaip užtikrinti maksimalų elektros pavaros našumą, ženkliai neišpučiant kainos. Tam neretai pasitelkiamos įvairios aerodinaminės subtilybės.
(0) 2024-08-20 2
Kinijos automobilių gamintoja „Zeekr“ teigia, kad jos naujos elektromobilių baterijos įkraunamos greičiau nei bet kurios konkurentės, įskaitant pramonės lyderes „Tesla“ ir BYD.
(1) 2024-07-21 14
„Geely“ atstovai teigia, kad tokį akumuliatorių galima krauti iki 3 500 kartų, o tai prilygtų maždaug milijono kilometrų ridai.
(1) 2024-07-04 6
13 tūkstančių kilometrų elektriniu sunkvežimiu per Europą.
(0) 2024-06-29 6
Vienas iš svarbiausių elektromobilių parametrų yra jų baterijų įsikrovimo greitis, tai lemia, kiek laiko gaišite stoviniuodami krovimo stotelėse. Vokietijos „P3 Group“ kiekvienais metais išbando, kaip greitai įmanoma pakrauti naujausius elektra varomus modelius. Šių metų tyrime dalyvavo 10 automobilių.
(33) 2024-06-22 9
Ne paslaptis, kad didžiąją dalį elektromobilio kainos sudaro jo baterija. Po kelių metų eksploatacijos nuo jos gyvybingumo priklauso ir elektromobilio kaina naudotų automobilių rinkoje.
(7) 2024-05-26 0
Europietiškasis taršos apynasris vidaus degimo varikliams vis labiau gniaužia jų galimybes, tad sportiškųjų benzininių automobilių gamintojams su kiekvienu nauju modeliu tenka vis labiau sukti galvas, kaip prasprūsti pro virtinę reikalavimų. Iš kitos pusės – elektrinė pavara leidžia mėgautis fantastišku našumu: maksimalus sukimo momentas pasiekiamas vos prisilietus prie akceleratoriaus, o net paprasčiausio elektrinio miesto mažylio įsibėgėjimas dažnai pranoksta solidžias tradicines jėgaines turinčius sportinius kupė modelius.
(0) 2024-04-25 8
Blizgantis aukso atspalvis, kuriuo spindi sutrūkinėjęs pirito gabalas, suteikia klaidingų iliuzijų apie uolieną, kuri toli gražu nėra tokia vertinga kaip tikras auksas – tačiau naujas tyrimas rodo, kad „kvailių auksas“ gali būti vertingesnis, nei manyta. Nustatyta, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose paimtame pirito mėginyje yra stebėtinai daug cheminio elemento ličio (Li), kurio pasauliui labai reikia, norint sukelti baterijų revoliuciją.
(28) 2024-04-09 -50
Elektromobiliai, kaip pagrindinis atsakas į klimato kaitos iššūkius, iš lėto, tačiau užtikrintai tampa nepakeičiama transporto sektoriaus pertvarkymo dalimi. Jie mažina kenksmingų medžiagų išskyrimą į atmosferą, o dėl mažesnių sąnaudų pritraukia vis daugiau vartotojų dėmesio. KTU Matematikos ir gamtos mokslų (MGMF) mokslininkas docentas Benas Gabrielis Urbonavičius aptaria pagrindinius elektromobilių privalumus ir iššūkius.
(0) 2024-03-08 14
Europos Sąjunga jau apsisprendė, kad ateitis priklauso elektromobiliams. Panašia kryptimi suka ir kitos išsivysčiusios valstybės. Tačiau dar teks nueiti ilgą kelią, kol visas transportas taps elektrinis ir ekologiškas. Labiausiai išloš greičiausiai šią kelionę įveikę gamintojai, tad dabar jie meta milijardines investicijas į geresnių baterijų technologijų kūrimą. Kokios tendencijos matomos ateityje ir koks prizas laukia gamintojų bei vartotojų?
(0) 2024-02-08 3
Vis daugiau transporto pramonės žaidėjų kelia aukštesnius tvarumo tikslus. Itin dažnai jie savo veikloje ima taikyti žiedinės ekonomikos modelį, kad sumažintų paliekamą anglies pėdsaką. Ne išimtis – ir sunkiasvorio transporto gamintojai. Pastarieji suformuotose strategijose neretai pagrindinį dėmesį numato skirti senesnių sunkvežimių ir autobusų baterijų veikimo trukmės pailginimui. To siekiama perdirbant akumuliatorius ir pakartotinai naudojant vertingas jų medžiagas.
(5) 2024-01-11 16
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
(0) 2024-01-09 10
Daugiau nei prieš ketverius metus „Tesla“ teigė, kad jos trijų variklių „Cybertruck“ nuvažiuos 500 mylių. Lapkričio pabaigoje vykusiame oficialiame pristatymo renginyje šie skaičiai buvo patikslinti: brangiausio modelio, dar vadinamo „Cyberbeast“, nuvažiuojama 320 mylių, o bazinio varianto – 250 mylių.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos