Netradicinis transportas
.


Elektrifikuoti dviratį, paspirtuką ar net automobilį yra palyginti paprasta, ypač turint prieigą prie šiuolaikinių pažangių technologijų. Tačiau yra viena sritis, kur tai padaryti gerokai sudėtingiau, jei nenorima aukoti esminių galimybių – bet britai jau turi idėją, kaip tai išspręsti.


Dar viena didelė bendrovė susiduria su rimtomis problemomis elektromobilių rinkoje. Paaiškėjo, kad iš didelių planų pardavinėti populiarų pikapo modelį nieko neišėjo. Koncerno vadovybė sustabdė pasiruošimus gamybai JAV.


„Amazon Zoox“ – po daugiau nei dešimtmetį trukusių tyrimų, plėtros ir bandymų – oficialiai pristatė savo komercinę robotaksi paslaugą.


Kinijos baterijų gamintojas CATL paskelbė apie naują ličio geležies fosfato (LFP) baterijų platformą, skirtą patenkinti Europos e-mobilumo poreikius. Naujoji „Shenxing Pro“ bus siūloma dviejų variantų, ir abu atrodo įspūdingi – bent jau popieriuje.


„Audi“ markė turi garsų keturių žiedų logotipą. Tuo tarpu AUDI jo neturi. Atsiminsite skirtumą?


Naujasis „AUDI E5 Sportback“ jau prekyboje. Originalus elektrinis universalas siūlomas su iki 589 kW galia ir iki 773 km nuvažiuojamu atstumu.


Gamintojai atsisako drąsių pareiškimų, grįžta prie vidaus degimo variklių kūrimo ir daugiausia dėmesio skiria hibridams.


Elektromobiliai meluoja apie savo nuvažiuojamą atstumą. Australai atskleidė gamintojų slepiamą tiesą.