Degalinės
.


Daugelis vairuotojų bent kartą yra susimąstę: ar degalinės kolonėlės ekrane rodomas degalų kiekis iš tiesų atitinka tą, kuris pateko į automobilio baką?


Turbūt kiekvienam vairuotojui yra tekę patirti nerimą, kai degalų rodyklė pavojingai artėja prie nulio. Nors kartais tokios situacijos neišvengiamos, svarbu suvokti, kiek dar galime nuvažiuoti ir kokios galimos pasekmės, jei nuolat važinėjame su beveik tuščiu degalų baku.


Internete plinta informacija apie degalinėse daromą klaidą, kuri gali skaudžiai atsiliepti vairuotojų piniginėms. Kaip praneša „Daily Star“, dėl šio neatsargumo vėliau gali tekti sumokėti nemažą sumą už automobilio remontą.


Vieniems degalų papildymas yra lengva užduotis, o kitiems – tokia pat sudėtinga, kaip diferencialinės lygtys. Vis dėlto yra keletas gudrybių, kurios galbūt nepalengvins degalų papildymo proceso, bet padės išlaikyti automobilio variklį geresnės būklės.


Esamos degalinių sistemos, fiksuojančios transporto priemonių valstybinius numerius, bus pritaikytos naujai funkcijai.


Laimei, yra keletas patikrintų metodų, kurie leidžia iš tikrųjų sumažinti išlaidas be didelių aukų.


Kol kas viskas rodo, kad Lietuvos vairuotojai kas savaitę mažins degalų sąskaitas ir gana ženkliai.


Daugelis vairuotojų ginčijasi, ar galima papildyti automobilio degalų atsargas veikiant varikliui. Visų pirma priešgaisrinės saugos taisyklės draudžia pilti degalus į baką veikiant varikliui. Tačiau dauguma mano, kad šiuolaikiniuose automobiliuose nėra jokios rizikos, todėl vairuotojai kartais nepaiso šios taisyklės.