Greitieji keleiviniai traukiniai
.


Kinai kuria būsimą magnetinės levitacijos, arba maglev traukinį, kuriuo siekiama panaikinti atotrūkį tarp įprastų traukinių ir lėktuvų.


Dirbtinio intelekto ir naujos pakabos panaudojimas gali pakeisti transporto ateitį ir įrodyti, kad Musko idėjos nebuvo beprotiškos.


Atskleista naujojo „Shinkansen“ greitojo traukinio išvaizda. Jis turi būti elegantiškas, patogus ir saugus. Apsaugos sistema apsaugos net žemės drebėjimo metu.


CR450 yra greičiausias komercinis traukinys, kurį išbandė kinai. Jei viskas vyks pagal planą, jis pradės kursuoti kitais metais. Traukinys turėtų įsibėgėti iki 400 km/val. greičio, tačiau realiai jis gali važiuoti dar greičiau.


Incidentas įvyko netoli Paryžiaus naktį prieš Kalėdas. 300 km per valandą greičiu važiavusiame traukinyje, kuris liko be mašinisto, buvo daugiau nei 400 žmonių.


Prancūzijos ir Vokietijos geležinkelių operatoriai, reaguodami į augančią kelionių traukiniais paklausą Europoje, pirmadienį atidarė pirmąją tiesioginę greitųjų traukinių liniją tarp Paryžiaus ir Berlyno.


Nors „Hyperloop“ yra idėja iš 2016 m., naujausi pranešimai iš Šveicarijos rodo, kad ši technologija nebuvo visiškai pamiršta.


Itin greitas ateities traukinys „FluxJet“ leis žaibišku greičiu keliauti tarp šalių. Šios ateities technologijos bandymai jau vyksta Kanadoje.


Japonija per ateinantį dešimtmetį planuoja pradėti eksploatuoti naują maglev – magnetinės levitacijos greitąjį traukinį, kuris važiuos greičiau nei „Formulės 1“ bolidas ir pasieks iki 500 km/val. greitį.


Žurnalistų teigimu, per darbo metus didelio masto „Hyperloop“ linija nebuvo pastatyta.
Supergreitasis traukinys, mušęs greičio rekordus – „Aerotrain“. Kodėl projektas žlugo? (Foto, Video)


Revoliuciniu geležinkeliu turėjusiam tapti „Aerotrain“ nereikėjo nei ratų, nei magnetų – kaip jis veikė ir kodėl projektas žlugo?