Greitieji keleiviniai traukiniai
.


Atskleista naujojo „Shinkansen“ greitojo traukinio išvaizda. Jis turi būti elegantiškas, patogus ir saugus. Apsaugos sistema apsaugos net žemės drebėjimo metu.


CR450 yra greičiausias komercinis traukinys, kurį išbandė kinai. Jei viskas vyks pagal planą, jis pradės kursuoti kitais metais. Traukinys turėtų įsibėgėti iki 400 km/val. greičio, tačiau realiai jis gali važiuoti dar greičiau.


Incidentas įvyko netoli Paryžiaus naktį prieš Kalėdas. 300 km per valandą greičiu važiavusiame traukinyje, kuris liko be mašinisto, buvo daugiau nei 400 žmonių.


Prancūzijos ir Vokietijos geležinkelių operatoriai, reaguodami į augančią kelionių traukiniais paklausą Europoje, pirmadienį atidarė pirmąją tiesioginę greitųjų traukinių liniją tarp Paryžiaus ir Berlyno.


Nors „Hyperloop“ yra idėja iš 2016 m., naujausi pranešimai iš Šveicarijos rodo, kad ši technologija nebuvo visiškai pamiršta.


Itin greitas ateities traukinys „FluxJet“ leis žaibišku greičiu keliauti tarp šalių. Šios ateities technologijos bandymai jau vyksta Kanadoje.


Japonija per ateinantį dešimtmetį planuoja pradėti eksploatuoti naują maglev – magnetinės levitacijos greitąjį traukinį, kuris važiuos greičiau nei „Formulės 1“ bolidas ir pasieks iki 500 km/val. greitį.


Žurnalistų teigimu, per darbo metus didelio masto „Hyperloop“ linija nebuvo pastatyta.
Supergreitasis traukinys, mušęs greičio rekordus – „Aerotrain“. Kodėl projektas žlugo? (Foto, Video)


Revoliuciniu geležinkeliu turėjusiam tapti „Aerotrain“ nereikėjo nei ratų, nei magnetų – kaip jis veikė ir kodėl projektas žlugo?
Mažai žinomas rekordininkas: unikalus „Bugatti“ traukinys, tapęs greičiausiu pasaulyje (Foto, Video)


„Bugatti“ prekės ženklas garsėja brangiais sportiniais automobiliais, tačiau prancūzų kompanija gamino ne tik automobilius. Vienu metu ji taip pat projektavo greituosius traukinius.


Hitlerio megalomaniški Vokietijos planai apėmė ir monumentalų naują geležinkelį. Šis geležinkelis turėjo sujungti svarbiausius Didžiosios Vokietijos miestus su 7 metrų aukščio traukiniais, gabenančiais iki 4000 keleivių, 200 kilometrų per valandą greičiu.


„Hyperloop“ turėjo būti pastatytas kaip požeminių tunelių tinklas, tačiau projektas niekada nepasiekė norimų rezultatų.


Pietų Kinijoje įrengtame naujame „Sky Train“ bandymų kelyje debiutavo pirmoji pasaulyje maglevo tranzito sistema, sukurta naudojant nuolatinius magnetus, o ne elektromagnetus. Ji gali neribotą laiką be elektros energijos tiekimo palaikyti pakibusius vagonus.