Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Avionika
 
 

Avionika

.
(2) 2019-09-08 16
Prašome nebandyti to atlikti namuose!
(0) 2018-03-01 71
Orlaiviai visada yra lydimi šimtų techninių žodžių, kurie yra nesuprantami su šia sritimi nesusidūrusiems žmonėms. Visgi, kai kurie orlaiviai turi vieną labai svarbią ir labai mažą detalę, kuri pasižymi keistu pavadinimu. Tai - Jėzaus veržlė. Taip ji vadinama ir literatūroje, ji kaip pagarbos ženklas įteikiamas į atsargą išeinantiems kariams, o šio pavadinimo šaknis galime surasti dar Vietnamo kare.
(0) 2018-02-27 46
Henry Fordas yra pasakęs – „Kai atrodo, kad pasaulis tarytum atsisuko prieš jus, prisiminkite vieną tiesą – ir lėktuvas kyla prieš vėją“. Dabar tai – viena iš mėgstamiausių pasaulio motyvacinių citatų. Tačiau ar ji yra tiksli? Ar lėktuvai visada kyla prieš vėją?
(2) 2017-07-02 27
<em>YouTube publikuoti unikalūs lėktuvo keleivio užfiksuoti kadrai, kuriuose matoma, kaip netoliese <nobr>10&thinsp;000 metrų</nobr> aukštyje praskrendantis <b>Boeing 787 Dreamliner</b> už savę
(0) 2015-01-26 129
<em>Šį klausimą sprendė JAV laidos <a href="http://kwc.org/mythbusters/2007/04/episode_77_birds_in_a_truck_bi.html"><em>Mythbusters</em></a> kūrėjai, pripildę balandžiais sunkvežimį, kurį s
(0) 2014-05-04 3
Orlaivio kursas yra kampas tarp kokios nors pasirinktos atraminės krypties horizonto plokštumoje ir orlaivio išilginės ašies projekcijos toje plokštumoje. Aviacijoje dažniausiai pasirenkamos trys atraminės kryptys, kurių atžvilgiu matuojamas kursas, – geografinio ar magnetinio dienovidinių šiaurinė kryptis ir ortodromės „šiaurinė“ kryptis. Tokie kursai atitinkamai vadinami tikruoju, magnetiniu ir ortodrominiu. Kai kuriais atvejais gali prireikti matuoti kursą nuo kitos atraminės krypties, tokie kursai vadinami sąlyginiais. Kai kursas matuojamas orlaivyje veikiančio giroskopo pagrindinės ašies atžvilgiu, jis vadinamas giroskopiniu.
(2) 2014-04-11 6
Skrisdami lakūnai turi žinoti, koks orlaivio aukštis, greitis, kokia skrydžio kryptis, kaip greitai jis kyla ar leidžiasi, kiek jis nukrypęs nuo pasirinktojo skrydžio aukščio. Orlaiviui skrendant, aplink nieko nėra, tik jį supantis oras. Daug prietaisų iš jo gauna reikiamą informaciją. Praktiškai naudojami tik trys orlaivį supančio oro duomenys – oro slėgis, jo temperatūra ir oro pasipriešinimo dydis, orlaiviui skrendant. Lauko oro paėmimo ir tiekimo prietaisams sistemos vadinamos statinio ir pilnutinio slėgių sistemomis.
(0) 2014-04-07 4
Linija, kuria juda skrendančio orlaivio masių centras, vadinama skrydžio trajektorija. Skrendant į paskirties vietą, orlaivis turi judėti pasirinktąja trajektorija, nenukrypdamas erdvėje ir laike daugiau nei leidžiama. Lakūnai turi žinoti ne tik orlaivio padėtį erdvėje ar oro srauto atžvilgiu (valdymo elementus), bet ir jo vietą (jo koordinates), skrydžio aukštį, kryptį ir greitį, orlaivio padėtį antžeminių taškų atžvilgiu ir kitus duomenis, kurie vadinami navigacijos elementais.
(0) 2014-04-04 12
Bendradarbiaudami kartu su savo partneriais technologijos.lt skaitytojams pristatome išsamų straipsnių ciklą apie avioniką – aviacijos subtilybes ir įdomybes, apie kurias turbūt nė neįsivaizdavote, turėdami bendrą išprusimą apie lėktuvus, jų sandarą ir valdymo būdus. Galbūt po šio straipsnio ciklo padaugės ir lakūnų mėgėjų!
Metai: visi

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos