Traukiniai
.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Keleivinių traukinių krypčių skaičius iš Lietuvos vis didėja. Dar visai neseniai pradėjo kursuoti traukinys iš Vilniaus į Rygą, o norintiems lėkti kita kryptimi, siūloma nukeliauti į už 800 kilometrų nuo Lietuvos sostinės esančią Krokuvą. Kartu su traukiniais, plečiasi ir kitų transporto priemonių keliavimo galimybės. Keliautojas Vitoldas Milius šį kartą patikrino, kuris būdas pasiekti Krokuvą greitesnis – važiuojant traukiniu ar elektromobiliu.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Japonija per ateinantį dešimtmetį planuoja pradėti eksploatuoti naują maglev – magnetinės levitacijos greitąjį traukinį, kuris važiuos greičiau nei „Formulės 1“ bolidas ir pasieks iki 500 km/val. greitį.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Dėl avarijos buvo pažeista gretima vėžė, tačiau aukų nebuvo. Rusijos Federacijos tyrimų komitetas pradėjo baudžiamąjį tyrimą.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Ankstų gruodžio 27-osios rytą iš Vilniaus geležinkelio stoties pajudėjo pirmasis tarptautinio maršruto Vilnius–Ryga–Vilnius traukinys. Skelbiama, kad šis maršrutas susisiekimą tarp dviejų Baltijos šalių sostinių padarys patogesnį. Bet ar traukinys gali pranokti automobilį? Vos tik jis pajudėjo nuo perono, į lenktynes iki Rygos traukinių stoties automobiliu leidosi ir keliautojas Vitoldas Milius.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Žurnalistų teigimu, per darbo metus didelio masto „Hyperloop“ linija nebuvo pastatyta.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Nors Transibiro geležinkelis yra garsus visame pasaulyje, jaunesnė Baikalo-Amūro magistralė, kuri dažniausiai minima naudojant BAM akronimą, yra ne mažiau žinoma, ypač buvusiame Rytų bloke.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Lapkričio 30-osios naktį Buriatijoje pasigirdo stiprus sprogimas. Severomuisko tunelyje, bene vieninteliame geležinkelio maršrute iš Rusijos Federacijos į Kiniją, buvo susprogdintas traukinys.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Rusijos propagandos šaltiniai parodė vaizdo įrašą iš Severomuisko tunelio Buriatijoje, Baikalo-Amūro magistralėje.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Rusijos Federacijoje, Baikalas-Amūras magistralėje (BAM), susprogdintas dar vienas krovininis traukinys.
Supergreitasis traukinys, mušęs greičio rekordus – „Aerotrain“. Kodėl projektas žlugo? (Foto, Video)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Revoliuciniu geležinkeliu turėjusiam tapti „Aerotrain“ nereikėjo nei ratų, nei magnetų – kaip jis veikė ir kodėl projektas žlugo?