Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Facebook
 
 

Facebook

.
(0) 2024-06-13 0
„Pamestas bagažas tik už 2,95 Eur“ – skelbia iš pažiūros oficialus vieno didžiausių Lietuvos oro uostų „Facebook“ puslapis. Skelbime siūloma įsigyti „pamestą“ ir niekam nebereikalingą bagažą, kuriame gali būti vertingų daiktų. Tačiau neapsigaukite, tai – sukčių apgaulė, kuria siekiama išvilioti jūsų duomenis. Tiesa, Luko Keraičio, „Tele2“ Inovacijų eksperto, teigimu, pats „Facebook“ stabdyti nusikaltėlių pernelyg neskuba – pranešama apie pavogtas anketas ir daugybę kitų panašių atvejų.
(0) 2024-06-01 -15
Naudotojų turinio nuskaitymas siekiant apmokyti dirbtinio intelekto modelius šiais laikais tampa įprasta praktika.
(1) 2024-05-26 0
Nors kiekvieną dieną lietuviai dažniausiai naudojasi socialiniu tinklu „Facebook“, jo bendrą populiarumą nurungė „YouTube“ – pastaruoju naudojasi net 97 proc. šalies gyventojų. Tokias tendencijas atskleidė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ užsakymu Lietuvoje atliktas tyrimas. Be to, pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, lygiai trečdalis respondentų atskleidė susivilioję prekėmis, pamatytomis socialinių tinklų reklamose.
(0) 2024-05-01 17
Europos Komisija pradėjo oficialią procedūrą, kad įvertintų, ar bendrovė „Meta“, „Facebook“ ir „Instagram“ paslaugų teikėja, nepažeidė Skaitmeninių paslaugų akto.
(0) 2024-04-30 4
Praėjusią savaitę iki raudonumo įkaitusiose dirbtinio intelekto (DI) lenktynėse debiutavo naujas žaidėjas – didžiausius pasaulio socialinius tinklus valdanti „Meta“. Bendrovė pristatė DI asistentą „Meta AI“, kuris bus integruotas į „Facebook“, „Messenger“, „Instagram“ ir „WhatsApp“ bei padės šiomis platformomis naudotis dar patogiau. „Telia“ Skaitmeninės pažangos centras dalinasi pagrindinėmis „Meta AI“ naujovėmis.
(0) 2024-04-11 -2
Jei „Facebook“ platforma naudojatės nuo pat jos atsiradimo, tikrai turėtumėte atsiminti vieną anuomet ypač populiarią funkciją – mygtuką „bakstelėti“ (angl. „poke“). Ši funkcija leido naudotojams virtualiai „paliesti“ vienas kitą ir taip atkreipti dėmesį. Tiesa, pasak Justinos Antropik, „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovės, mygtuko populiarumas po truputį blėso, kol galiausiai jis buvo paslėptas giliai platformos nustatymuose. Vis dėlto, po ilgos pertraukos dabar jį nuspręsta sugrąžinti – visi „Facebook“ naudotojai vėl gali patogiai „baksnoti“ savo draugus, o po tokio atnaujinimo funkcijos naudojimas stulbinančiai išaugo.
(2) 2024-03-06 -5
Didžiųjų socialinių tinklų konkurentai pasinaudojo situacija.
(0) 2024-02-06 1
„Facebook“ įkūrėjo Marko Zuckerbergo pomėgis užsiimti kovos menais paskatino jo vadovaujamą įmonių grupę „Meta“ išplatinti neįprastą perspėjimą investuotojams.
(0) 2024-02-05 0
Lietuvos ir visos Europos „Facebook“ ir „Instagram“ naudotojų laukia pokytis. Jį ypač pajaus tie, kurie naudojasi „Facebook Marketplace“ prekyviete – sumažės šios paslaugos funkcionalumas. Be to, pasak Justinos Antropik, „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovės, bus galima atsieti „Facebook“ ir „Instagram“ paskyras vieną nuo kitos, taip pat naudotis „Messenger“ susirašinėjimo platforma neturint „Facebook“ paskyros.
(0) 2024-01-26 3
Viena dažniausiai naudojamų susirašinėjimo platformų „Facebook Messenger“ neseniai sulaukė gana svarbių atnaujinimų. Nuo šiol jos naudotojai galės išjungti funkciją, kuri parodo, ar gauta žinutė buvo perskaityta, taip pat redaguoti jau išsiųstas žinutes. Pasak Justinos Antropik, „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovės, ši naujovė suteiks naudotojams daugiau privatumo.
(0) 2024-01-03 4
2023-ieji socialiniuose tinkluose atnešė daug pokyčių, tarp jų – žaibiškai išpopuliarėjusios programėlės „BeReal“ pakilimą ir nuosmukį, „Twitter“ tapimą „X“, mokamų „Facebook“ ir „Instagram“ versijų atsiradimą. Justina Antropik, „Tele2“ skaitmeninio turinio vadovė, sako, kad per praėjusius metus išryškėjo ir kita tendencija, kuri buvo pavadinta „fedivisatos“ (angl. „fediverse“) terminu – daugybės skirtingų socialinių tinklų gebėjimas sąveikauti tarpusavyje bei dalintis informacija. Anot jos, tai naudotojams suteikia galimybę patogiai naudotis jiems labiausiai patinkančiomis socialinėmis platformomis, net jei jų nenaudoja kiti artimi žmonės.
(0) 2023-11-27 4
Lietuvoje populiariausius socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“ valdanti kompanija „Meta“ vos prieš kelias savaites pristatė nuo 9,99 eurų per mėnesį kainuojančią prenumeratą Europos vartotojams. Mėnesinis mokestis leidžia minėtuose socialiniuose tinkluose naršyti be reklamų. Tačiau šis technologijų milžinės ėjimas kelia daugybę klausimų ne tik vartotojams, bet ir teisininkams. Gytis Malinauskas, kibernetinio saugumo sprendimų bendrovės „Surfshark“ teisės skyriaus vadovas, apžvelgia naująjį „Meta“ prenumeratos modelį ir dalinasi įžvalgomis, ar tokia paslauga neprieštarauja ES galiojančiam Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR).
(0) 2023-11-15 4
Praėjusią savaitę „Meta“ patvirtino, kad nuo lapkričio pradžios „Facebook“ ir „Instagram“ vartotojams pradedama siūlyti 12.99 Eur/mėn. prenumerata už šių socialinių tinklų platformų naudojimą be reklamų – paskyroms internete taikomas kiek mažesnis, 9,99 Eur/mėn. mokestis. Taip pat skelbiama, kad nuo 2024 m. kovo papildomoms paskyroms bus taikomas 6 Eur mokestis. Tačiau ar toks ėjimas atitinka BDAR ir kokių soc. medijų gigantų pokyčių galima tikėtis artimiausiu metu, komentuoja advokatų kontoros „TGS Baltic“ partneris, advokatas Mindaugas Civilka.
(0) 2023-10-16 -1
Spalio pradžioje žiniasklaidoje pasirodė informacija apie „Facebook“ ir „Instagram“ valdytojos „Meta“ planus sukurti mokamą šių dviejų populiarių soc. tinklų versiją – už tai vartotojams yra žadama neberodyti reklamų. „Meta“ reguliavimo institucijoms pranešė, kad už vieną „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrą stacionariame kompiuteryje vartotojų būtų prašoma mokėti apie 10 eurų per mėnesį ir 6 eurus už kiekvieną papildomą paskyrą. Tie, kurie soc. tinklais naudojasi telefonuose, už tokį planą mokėtų šiek tiek daugiau – apie 13 eurų per mėnesį. Tiesa, kaip teigia advokatų kontoros „TGS Baltic“ asocijuotoji partnerė, Mažmeninės ir didmeninės prekybos industrijos grupės vadovė Indrė Barauskienė, toks „Meta“ pažadas dėl plano be reklamų nėra iki galo tikslus ir gali suklaidinti kai kuriuos vartotojus.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos