Automobilių avarijų priežastys ir prevencijos būdai
.


„Tesla“ vairuotojai, kaip ir kitų markių automobilių savininkai, kartais modifikuoja savo mašinas. Kai kurios iš tų modifikacijų mums atrodo pakankamai keistos. Pavyzdžiui, kam elektromobiliui reikalinga pedalus filmuojanti kamera?


JAV nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) patikrino „Tesla Model Y“ saugumą. Ir šių bandymų rezultatai maloniai stebina.


Nuo šiol kiekvieno naujo „Volvo“ automobilio maksimalus greitis bus ribojamas iki 180 km/val. Taip „Volvo Cars“ kompanija laikosi pernai duoto pažado pritaikyti tokį apribojimą, kurio nereglamentuoja įstatymai, tačiau kuris padės eismo įvykiuose išvengti sunkių sužeidimų ir aukų.


Tikriausiai ne kartą esate girdėję apie automobilių avarijas, kuomet vairuotojas supainioja pedalus ir vietoje stabdžio nuspaudžia akceleratorių. Taip nutinka dėl įvairių priežasčių - nuovargio, patirties stokos ar išsiblaškymo. Bet ar įmanoma užkirsti kelią tokioms avarijoms? „Toyota“ mano, kad taip.


Aklosios zonos automobiliuose – rimta problema. Dėl riboto matomumo įvyksta avarijos, kurių pasekmės gali būti tragiškos. Matydama, kaip tai trukdo jos mamai, 14 metų moksleivė Alaina Gassler rado sprendimą, už kurį jau buvo apdovanota.


„Tesla“ autonominio valdymo sistemos padeda išsaugoti ne tik pėsčiųjų gyvybes, bet ir leidžia išvengti liūdnos lemties laukiniams žvėris. Amerikietis Andrew Whittle'as pasidalino vaizdo įrašu, kuriame užfiksuota, kaip autopilotas padėjo išvengti šiurpaus eismo įvykio.
„Olandiškas siekis“ gelbsti gyvybes - apie tai turi žinoti visi automobilių vairuotojai ir keleiviai


Automobilių keleiviai neprivalo žinoti kelių eismo taisyklių, tačiau jie turi mokėti kai kurias pagrindines saugumo taisykles. Visų pirma, jie privalo netrukdyti vairuotojui, segėti saugos diržus, saugiai įlipti ir išlipti. Netgi atidaryti dureles reikia mokėti - „olandiškas siekis“ yra geriausias to darymo būdas.


Kol Didžiosios Britanijos politikai vis neapsisprendžia dėl „Brexit“, šalies kelių policija rado naują kovos su plepiais vairuotojais būdą. Keliuose pradėti montuoti davikliai, atpažįstantys vairuotojus, kalbančius telefonais be laisvų rankų įrangos, praneša „Trucker“.


Eismo sąlygos, sauga ir transporto priemonės per keletą metų labai pasikeitė ir dėl technologijų plėtros toliau sparčiai kinta. Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) viešėjęs Švedijos transporto administracijos vyresnysis patarėjas Larsas Ekmanas pastebėjo, kad ne visada plėtra vyksta tokia kryptimi, kaip tikimasi iš pradžių, rašoma pranešime žiniasklaidai.


Lapkritį buvo pristatyta naujoji „Porsche 911“ karta. Patogesnė, greitesnė, ekologiškesnė ir daugiau-mažiau atrodanti taip pat. Tačiau vienas dalykas iš karto krenta į akis - šis 911 kovos su vienu didžiausių sportinių automobilių priešu - akvaplanavimu. Kelio neišdžiovinsi, tai kaip visiškai sumažinti šios problemos tikimybę?


Automobilių pramonėje visiškai normalu, kad gamintojų pagyromis netikima aklai, o norima visas sistemas išbandyti specialiuose bandymų poligonuose. Ir toli gražu ne visuomet tai, ką sako gamintojas, patvirtinama testais.


Mūsų automobiliai yra pilni naujausių technologijų, kurios padeda vairuoti. Važiuodami atbulomis ne tik žvalgomės per petį, bet ir klausomės atstumo daviklių, ekrane stebime, ką mato kameros. Išvažiavę į greitkelį apskritai galime atsipalaiduoti - automobilis pats išliks tarp linijų ir neleis persirikiuoti, jei aklojoje zonoje bus kliūtis. Tai tik pora pavyzdžių, kodėl žmonės mano, kad dabar esame prastesni vairuotojai. Bet ar tai tiesa?


Europos Komisija peržiūri reglamentą, kuriame įvardinti naujiems automobiliams keliami techniniai reikalavimai. Vieni iš svarstomų pakeitimų – supaprastintas alkoblokų montavimas ir priverstinis greičio ribojimo įrangos aktyvavimas.


Ateityje automobiliai patys važinės po miestus, vairuotojas taps keleiviu ir važiuodamas galės veikti, ką nori. Tik kokį interjerą sukurti, kad automobilis taptų tinkama darbui ar poilsiui vieta? „Audi“ kreipėsi į mokslininkus ir buvo atliktas tyrimas.


<!--Keisdami pavadinimą,
įsijunkite režimą BE REDAKTORIAUS -->
<p>Prieš keletą dešimtmečių automobilių saugumas užėmė aukštą poziciją klientų ir gamintojų prioritetų sąraše, o