Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Lietuvos laivininkystė
 
 

Lietuvos laivininkystė

.
(0) 2024-06-26 12
Lietuvos laivybos pramonė mini istorinį įvykį – pradedama pirmojo šalyje vandeniliu ir elektra varomo laivo statyba.
(0) 2020-09-30 22
Jei esate vartę senas nuotraukas, kuriose užfiksuotas tarpukario Kaunas, tikrai pastebėjote, kad Nemune bet kuriuo metu buvo bent keli laivai. Ilgiausia upė Lietuvoje kadaise buvo rimta transporto jungtis tarp šalies vakarų ir vidurio, tačiau pastaruosius kelis dešimtmečius į vidaus vandenis taip nebežiūrima. O gal be reikalo? Visai gali būti, kad ateityje Lietuvos upėmis keliaus daug daugiau keleivių ir krovinių.
(1) 2019-10-05 23
Visuomenei vis labiau rūpinantis ekologija ir gamtos tausojimu, auga susidomėjimas atsinaujinačiais energijos šaltiniais varomomis transporto priemonėmis. Todėl Lietuvos keliuose vis dažniau galima išvysti elektra varomus automobilius, o vidaus vandenis neseniai pasiekė pirmieji šalyje saulės energija varomi katamaranai, kuriuos galima išvysti apsilankius istoriniame Trakų mieste.
(0) 2018-07-23 26
„Kas turi laivų, žino, kad didžiausia nuodėmė laikyti juos pririštus prie krantinės. Mūsų laivas „Mintis“ beveik visuomet išplaukęs į jūrą. Turime užsakymų visiems šiems metams ir net kitiems į priekį. Į uostus laivas atplaukia tik tada, kai reikia pasikeisti įguloms, nusipirkti maisto, pasipildyti vandens ar slėptis nuo audros“, - sakė Klaipėdos universiteto (KU) Jūros tyrimų instituto laivyno vadovas dr. Nerijus Blažauskas.
(0) 2018-01-28 47
Į 2018-uosius Lietuvos SGD klasteris įžengė užsibrėžęs ambicingų tikslų. Organizacijos iniciatyva suburtas tarptautinis konsorciumas Klaipėdoje kuria unikalią vidaus vandenų transporto priemonę. Suskystintosiomis biodujomis (SBD) ir elektros baterija varomos hibridinės baržos prototipą tikimasi pristatyti jau vasario pabaigoje.
(3) 2017-10-08 18
1986 metų spalio 3 dieną dieną į Klaipėdą iš Rytų Vokietijos atplaukė milžiniškas keltas „Mukranas“. Jo atplaukimas žymėjo neeilinį įvykį. Tą dieną Klaipėdoje iškilmingai atidaryta geležinkelio vagonus gabenančių keltų tarptautinė jūrų perkėla Klaipėda–Mukranas.
(10) 2011-08-16 7
Geografiškai ir istoriškai susiklostė, kad Baltijos jūra tapo pagrindine grandimi kelyje tarp Vakarų ir Rytų. Daugeliui Nepriklausomų Valstybių Sandraugos (NVS) ir Vidurio Rytų šalių, Baltija yra trumpiausias ir patogiausias kelias į Vakarų Europą bei Ameriką. O Tolimųjų Rytų šalims Baltija – patogiausias tranzito kelias į Europą.
(1) 2011-05-27 0
Lietuva yra arčiau Vakarų Europos nei Baltijos šalys kaimynės, todėl jai labiau rūpi ir ta kryptimi vedantys keliai. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis portalui veidas.lt sutiko papasakoti apie planuojamus ir statomus kelius, geležinkelio vėžes ir uostus, kartu pasidalijo prognozėmis, kaip Lietuvos transporto sistema atrodys 2020 m.
(0) 2011-03-01 0
AB „Vakarų laivų gamykla“ (VLG) dukterinė įmonė UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ (VBLS) pasirašė sutartis su Danijos kompanija „Karstensens Skibsværft AS“ ir Norvegijos kompanija „Liegruppen Fiskeri AS“ dėl žvejybinių tralerių statybos.
(0) 2009-08-03 0
Liepos 31 d., Vakarų laivų gamykloje (VLG) vyko keltų „Saaremaa 1“ pristatymas bei kelto „Saaremaa 2“ statybų pradžios šventė. Trijų „iki rakto“ keltų statybos sutartis su automobilius ir keleivius tarp Saremos salų plukdančia Estijos kompanija „Saaremaa Shipping Company Ltd“ pasirašyta 2008 m. pradžioje. Tai vienas stambiausių laivų statybos projektų Lietuvoje.
Metai: visi

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos