Rekordiniai aviacijos pasiekimai
.


Amerikiečių startuolis „Radia“ planuoja sukurti didžiausią pasaulyje lėktuvą „WindRunner“, skirtą itin didelėms vėjo turbinų mentėms gabenti gilyn į žemyną.


Startuolis „Hermeus“, kuriantis hipergarsinį orlaivį, paskelbė baigęs savo nepilotuojamo „Quarterhorse“ prototipo bandymus žemėje.


Praėjus dešimtmečiui po Antrojo pasaulinio karo pabaigos, Kanada pastatė revoliucinių technologijų reaktyvinį lėktuvą. Tačiau jo žlugimas iki šiol persekioja Kanadą.


Skrydis iš Europos į tokią vietą kaip Australija šiuo metu įprastu keleiviniu lėktuvu trunka apie 20 valandų.


Gineso pasaulio rekordų knygos atstovai patvirtino, kad Letizia Bufoni pasiekė rekordą – aukščiausią pračiuožimą riedlente ant lėktuvo galo. Šis triukas atnešė sportininkei naują pasiekimą karjeroje.


Mažas lėktuvas be nusileidimo ore išbuvo 64 dienas, 22 valandas, 19 minučių ir 5 sekundes.


Degalų papildymas ore yra modernus inžinerijos stebuklas, dėl kurio bet koks skrydis ore trunka tol, kol pilotas ar pilotai gali fiziškai susidoroti su buvimu ore.


Miesto transportas žengė didelį žingsnį efektyvumo ir tvarumo link – bepiločio taksi skrydis su vienu pilotu ir vienu keleiviu.


„Lady Agnes“ – taip vadinosi nebeeksploatuojamas orlaivis Il-62, kurį anksčiau eksploatavo Rytų Vokietijos oro linijų bendrovė „Interflug“, kuris 1989 m. nusileido ant 860 metrų trumpo kilimo ir tūpimo tako Gollenbergo oro uoste.


Niekas nenukentėjo, tačiau JAV Federalinė Aviacijos Administracija (FAA) nesutiko leisti atlikti triuko.


Peržiūrėjusi skrydį iš Niujorko į Honkongą, kad išvengtų Rusijos oro erdvės, „Cathay Pacific“ pasieks naują ilgiausio komercinio skrydžio maršruto pasaulio rekordą.


Ateinantį mėnesį laukia beprotiškas triukas ore – viskas bus transliuojama tiesiogiai.


Didžiausias pasaulyje krovininis lėktuvas – Ukrainos gamybos „Antonov-225 Mriya“ – smarkiai apdegė per Rusijos ataką Hostomelio oro uoste netoli Kijevo. Daugelį ši žinia labai nuliūdino. Apžvelkime koks buvo padangių monstras.