Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Vilkikai
 
 

Vilkikai

.
(0) 2024-07-12 131
Varšuva tikisi spaudimo Minskui iš Kinijos pusės.
(0) 2024-07-07 6
Vilkikas KAZ-608B „Kolchida“ buvo gaminamas 1967–1989 metais Kutaisyje. Sunkvežimis gali tempti 15,5 tonos sveriančią priekabą ir išvystyti 80 km/val. greitį.
(1) 2024-07-04 6
13 tūkstančių kilometrų elektriniu sunkvežimiu per Europą.
(0) 2024-04-27 4
Europos sunkvežimių ekologiškumo teste „Green Truck“ geriausius rezultatus pademonstravo „Scania Super“ vilkikas. Nuvažiavus 100 kilometrų, vidutinis skirtumas, palyginti su antrąja vieta, buvo 0,41 litro degalų. Atsižvelgiant į tai, kad tolimųjų reisų vilkikas kiekvienais metais įveikia maždaug 150 000 km, „Scania“ per šį laikotarpį pranoksta artimiausią konkurentą sutaupydama daugiau nei 600 litrų degalų. 7 040 kg sveriantis „Scania“ vilkikas taip pat buvo lengviausia transporto priemonė. Ji per bandymus pasiekė didžiausią vidutinį greitį – 79,70 km/val.
(0) 2024-02-23 2
Europos Sąjungos šalims numatytas tikslas sparčiai mažinti transporto išmetamųjų dujų emisijas jau matyti gatvėse, kuriose nuosekliai daugėja privačių elektromobilių ir jų įkrovimo taškų. Tačiau net trečdalį kelių transporto taršos iš duslintuvų skleidžia komercinis transportas, kurių elektrifikacija dar neprilygsta asmeninei technikai.
(0) 2024-01-29 0
Legendinė „Volvo“ FH sunkvežimių serija pasipildė nauju nariu – „Volvo FH Aero“. Dėl aerodinaminio dizaino ir novatoriškų savybių „FH Aero“ pasižymi geresniu energijos naudojimo efektyvumu. Siūlomi keturi šio modelio variantai, įskaitant varomą biodegalais ir apdovanojimus pelniusią elektrinę versiją.
(0) 2024-01-11 4
Nedaug žmonių žino, kad daugiau nei prieš 20 metų Ukrainoje buvo sukurti vilkikai „Volodymyr“. Juose buvo sumontuoti vokiški varikliai, pavarų dėžės ir stabdžiai su ABS.
(0) 2023-12-08 13
Ši kelionė vežėjui papildomai kainuos maždaug 1600 eurų.
(0) 2023-11-17 1
„Iveco“ pristatė naująjį „S-Way“ – itin sėkmingą pirmtaką keičiančią sunkiąją transporto priemonę, pasižyminčią naujomis pažangiomis funkcijomis, saugos technologijomis bei našesniu varikliu. Taip pat pristatytas pirmasis Italijos bendrovės savarankiškai sukurtas elektrinis sunkiasvoris sunkvežimis „S-eWay“ – dar viena regioninių krovinių gabenimo alternatyva.
(0) 2023-10-23 8
Lietuvos vežėjams svarstant galimybę naudoti elektrinius vilkikus tarpmiestiniuose maršrutuose, užsienio bendrovės elgiasi drąsiau. Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.
(0) 2023-10-09 6
40 tonų sveriantis „eActros 600“ bandomasis junginys iš Štutgarto nuvyko į Pietų Tirolį, nuvažiuodamas 530 kilometrų vienu įkrovimu. Bolcano mieste vilkiko akumuliatoriai buvo įkrauti ir jis sėkmingai grįžo į Štutgartą – įveikdamas daugiau nei 1000 kilometrų su vienu tarpiniu įkrovimu. Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.
(0) 2023-06-21 3
Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS Klaipėdos regione pradėjo naudoti elektrinius vilkikus. Iš viso uostamiesčio apylinkėse kursuos trys vien elektra varomos sunkiasvorės transporto priemonės. Tai pirmieji komerciniai elektriniai vilkikai Lietuvoje.
(0) 2023-05-08 8
Vien vandens garus išmetantys sunkvežimiai su vandenilio kuro elementais bus svarbi „Volvo Trucks“ nulinės emisijos gaminių pasiūlos dalis. Dabar tokios transporto priemonės pasiekė svarbų etapą – pradedami bandymai bendro naudojimo keliuose.
(0) 2023-04-21 9
Europos Sąjungos politikams vienareikšmiškai formuojant žaliąjį kursą, o verslo įmonėms keliant vis aukštesnius tvarumo tikslus, ieškoma būdų dekarbonizuoti krovinių pervežimui naudojamą sunkųjį transportą. Elektros pavaros ar kitos netaršios technologijos į sunkvežimių parkus kol kas skverbiasi lėtai, tad vienu iš sprendimų tapo gamtinėmis biodujomis varomi vilkikai.
(0) 2023-04-04 39
Blue-Yellow organizacijos įkūrėjas Jonas ÖHMAN savo ranka įamžintu linkėjimu oficialiai išlydėjo reklaminį vilkiką, kuris kviečia aukoti ir remti Ukrainos karius.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos