Transporto rinkos tendencijos
.


Kinijos plėtra į pasaulinę automobilių rinką tik prasideda. Ir jau yra prekės ženklas, kuriam per šešis mėnesius pavyko eksportuoti pusę milijono transporto priemonių už Kinijos ribų. Kai kurie iš šių automobilių atsidūrė Europoje. Vienoje šalyje jie rado ypač derlingą dirvą.


„Xiaomi“ turi ką parodyti. Kažką, kas gali kartą ir visiems laikams pakeisti pasaulį į gerąją pusę.


Į Lietuvą ateina negirdėti neregėti automobilių gamintojų vardai – bus galima įsigyti kelių Kinijos gamintojų automobilius.


Nuo 2017 metų veikiantis startuolis „Canoo“ oficialiai paskelbė apie bankrotą. Bendrovė jau kurį laiką susidūrė su rimtomis finansinėmis problemomis.


„Afeela 1“ elektromobilis yra modernizuotas E klasės sedanas su autopilotu ir dideliais ekranais salone. Automobilis gavo 365 kW agregatą, o jo nuotolis viršija 480 km.


„Hongqi H9“ sedanas Rusijos Federacijoje nebus surenkamas su „Aurus“ prekės ženklu. Įvedus sankcijas Rusijos automobilių gamintojui, Kinijos koncernas FAW pasitraukė iš projekto.


„Audi“ nustebina – pirmą kartą istorijoje atsisakė ikoniško logotipo su keturiais žiedais.


„Lamborghini Reef AL Arancio“ vežimėlis sukurtas pagal „Huracán STO“ ir „Urus Performante“ modelių stilių. Vežimėlis bus išleistas ribota serija.


Pastaruoju metu kova dėl naujų automobilių rinkos pamažu perauga į tikrą karą. Europa ir Jungtinės Amerikos Valstijos bando milžiniškais muitais atsimušinėti nuo Kinijoje pagamintų elektromobilių invazijos. Savo ruožtu kinai grasina įvesti atgalines sankcijas ir didina muitus europietiškiems ir amerikietiškiems automobiliams su didesnio litražo varikliais.