Transporto rinkos naujienos
.


Gamintojai atsisako drąsių pareiškimų, grįžta prie vidaus degimo variklių kūrimo ir daugiausia dėmesio skiria hibridams.


Kinijos plėtra į pasaulinę automobilių rinką tik prasideda. Ir jau yra prekės ženklas, kuriam per šešis mėnesius pavyko eksportuoti pusę milijono transporto priemonių už Kinijos ribų. Kai kurie iš šių automobilių atsidūrė Europoje. Vienoje šalyje jie rado ypač derlingą dirvą.


„Dodge“ prekės ženklo generalinis direktorius praktiškai patvirtino ankstesnes spėliones.


„Volkswagen“ flagmanas visureigis baigia savo karjerą ir įpėdinio nebus. Vokietijos įmonė priėmė sprendimą. Gandai byloja, kad paskutiniai vienetai nuo gamybos linijos nuriedės kitais metais.


Ne vienus metus „Tesla“ JAV turėjo daugiau lojalių klientų nei bet kuris kitas didysis automobilių gamintojas. Tačiau, remiantis tyrimų bendrovės „S&P Global Mobility“ duomenimis, kuriais pasidalijo „Reuters“, situacija iš esmės pasikeitė, kai praėjusią vasarą „Teslos“ savininkas Elonas Muskas parėmė prezidentą Donaldą Trumpą.


„BYD Dolphin Surf“, kuris oficialiai debiutavo gegužės pabaigoje, yra vienas pigiausių elektromobilių Europos rinkoje.


Vakarų automobilių kompanijoms pasitraukus iš Rusijos, kinai greitai perėmė vietinę rinką.


Jau 2026 m. daugelio Europos miestų gatvėse pasirodys autonominiai taksi. Tai bus elektriniai minivenai.