Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Traukinių saugumas
 
 

Traukinių saugumas

.
(0) 2025-03-16 6
Atskleista naujojo „Shinkansen“ greitojo traukinio išvaizda. Jis turi būti elegantiškas, patogus ir saugus. Apsaugos sistema apsaugos net žemės drebėjimo metu.
(0) 2024-06-08 15
Sugedus tramvajaus stabdžiams, vienas žuvo, daugiau nei šimtas buvo sužeista.
(0) 2024-01-09 21
Dėl avarijos buvo pažeista gretima vėžė, tačiau aukų nebuvo. Rusijos Federacijos tyrimų komitetas pradėjo baudžiamąjį tyrimą.
(0) 2023-11-22 14
Avarijos liudininku tapęs rusas juokavo apie dviejų traukinių susidūrimą, rašoma įraše socialiniuose tinkluose. Tuo tarpu Rusijos žiniasklaida praneša, kad buvo sužeistų.
(0) 2023-09-30 11
Prekinio traukinio lokomotyvas nulėkė nuo bėgių, patvirtino Rusijos geležinkeliai. Įvykio tyrimą atlieka Rytų Sibiro transporto prokuratūra.
(1) 2023-03-13 31
Pirmasis didelis gedimas Putino atidarytoje metro linijoje įvyko Kinijos rangovo pastatytoje atkarpoje, rašo Rusijos žiniasklaida.
(3) 2022-07-20 197
Valstybės įmonė Rusijos geležinkeliai (RŽD) paprašė Europos Sąjungos Tarybos panaikinti sankcijas. Apie tai „Telegram “ parašė bendrovės spaudos tarnyba.
(0) 2022-06-29 -6
Liudininkų teigimu, ankstyvą pavasarį Baltarusijos saugumo pajėgos įsiveržė į namus ir žiauriai sulaikė įtariamuosius. Iki birželio vidurio mažiausiai 11 žmonių buvo įkalinti už „dalyvavimą teroro aktuose“.
(3) 2022-02-01 37
Jau kelias savaites socialinėje žiniasklaidoje vyrauja vaizdai, kuriuose matyti tūkstančiai plastikinių įvyniojimų, kartoninių dėžių ir pakuočių, gulinčių palei geležinkelio bėgius Los Andžele.
(1) 2022-01-17 8
Traukiniai negali greitai sustoti ar nusukti į šoną. Vidutinis krovininis traukinys yra maždaug 2 kilometrų ilgio (90-120 geležinkelio vagonų). Kai toks traukinys juda 90 kilometrų per valandą greičiu, jo mašinistui nuspaudus avarinį stabdį, traukinys sustoja tik nuvažiavęs dar 1,5 ar daugiau kilometrų.
(2) 2018-11-21 26
Žiūrėdami senus filmus tikriausiai bent kartą esate pastebėję, kad garvežiai priekyje turėjo didelį pleištą primenantį įtaisą. Šis agresyviai atrodantis daiktas turėjo akivaizdžią funkciją - turėjo nuo bėgių pašalinti kliūtis. Bet kodėl nieko panašaus nematome ant šiuolaikinių lokomotyvų?
Metai: visi
[1-15] 16-30 31-45 >>

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos