Tiltai, viadukai ir tuneliai
.


Nors Beringo sąsiaurį kertantis tunelis kol kas tebėra tik koncepcija, politikų reakcijos ir Rusijos pusės siūlymai rodo, kad šis „beprotiškas sumanymas“ galbūt nėra toks jau neįmanomas.


Po daugelio metų svajonių norvegai atsisako savo plano pastatyti pirmąjį pasaulyje laivybos tunelį.


Etiopijoje atidaryta Didžioji Etiopijos renesanso užtvanka – didžiausia Afrikos hidroelektrinė.


Statybininkai baigė pagrindinį Brenerio bazinio tunelio, kuris turėtų tapti ilgiausiu pasaulyje, darbų etapą. Jo atidarymas numatytas 2032 m., o jo statyba kainuos daugiau nei 8,5 mlrd. eurų.


Jungtinė Karalystė pasiekė naują inžinerijos rekordą, užbaigusi Kolno slėnio viaduką.


Trečiadienį Italijos vyriausybė patvirtino prieštaringai vertinamą ilgiausio pasaulyje kabančiojo tilto projektą.


Ar įsivaizduojate, kad netolimoje ateityje būtų galima geležinkeliu kirsti Raudonąją jūrą ir per kelias valandas pasiekti Egiptą iš Saudo Arabijos – ne lėktuvu, o tiesiog važiuojant traukiniu ar automobiliu?


Povandeninis tunelis po Atlanto vandenynu leistų traukiniui, pavyzdžiui, nuvažiuoti iš Londono į Niujorką per 54 minutes. Tačiau tokį projektą labai sunku įgyvendinti.


Ispanija ir Marokas svarsto galimybę sujungti Europą ir Afriką geležinkelio tuneliu, einančiu po Viduržemio jūra.