Prekiniai ženklai
.
(0)
2024-12-01
0
Šiuolaikiniame pasaulyje, kuriame vartotojai nuolat susiduria su šimtais reklaminių žinučių, emocijų rinkodara tampa viena veiksmingiausių strategijų. Tai būdas ne tik atkreipti dėmesį, bet ir sukurti ilgalaikį ryšį su auditorija.
(0)
2020-03-13
0
Vokiečių automobilių gamintojas „Volkswagen“ pasidžiaugė populiariausiu praėjusių metų „modeliu“. Juo tapo ne tautiečiams puikiai pažįstamas „Golf“ ar komercinis „Multivan“, o tradicinė vokiška rūkyta dešrelė, gaminama jau 47-erius metus.
(0)
2019-12-25
10
„Pepsi“, „McDonald's“, „Zara“, „Google“, IKEA – vieni populiariausių pasaulio prekinių ženklų. Nė kiek neabejojame, kad šiuos pavadinimus esate girdėję ne kartą. Tačiau ar kada susimąstėte, ką jie iš tikrųjų reiškia?
(1)
2019-06-13
2
Vertingiausias pasaulyje prekės ženklas 2019 metais yra „Amazon“, rodo šiemet atlikta kasmetinė pasaulinė BrandZTM TOP100 studija, paskelbta WPP ir „Kantar“ per Niujorko vertybinių popierių biržą.
(2)
2016-08-29
-1
Pradedančiai įmonei veiklos kelyje padėti gali daugybė dalykų. O ypač – vykusi reklama.
(5)
2016-02-05
47
Siekdamas išvengti asociacijų su Zikos virusu Indijos automobilių gamintojas „Tata“ nusprendė pakeisti „Zica“ hečbeko pavadinimą. Kompanijos rinkodaros specialistams dabar tenka sukti galvas, kaip pavadinti naująjį hečbeką, tačiau ir pirminis jų pasirinkimas greta blogiausių kitų kompanijų pavadinimų atrodytų visai nekaltai.
(1)
2015-02-17
130
Prekinis ženklas – nepaprastai svarbi kompanijos įvaizdžio dalis. Vykęs prekinis ženklas įsimenamas ir atpažįstamas. Tačiau ne visi jie būna vykę. Sunku pasakyti, kokia potekste kurti šie dizainerių ir rinkodaros specialistų "šedevrai". Tačiau užsakovus tokie variantai tenkino – ir ilgesniam ar trumpesniam laikotarpiui visi šie prekiniai ženklai buvo tapę oficialiais kompanijų įvaizdžio atributais, rašo "The Telegraph".
|
||