Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Švietimas

Kompiuteriniai žaidimai vietoje pamokų? Idėja už 20 000 eurų

2019-06-02 (1) Rekomenduoja   (-2) Perskaitymai (55)
    Share
Tai straipsnis iš rašinių ciklo. Peržiūrėti ciklo turinį

Lietuvos moksleivių pamokos taptų efektyvesnės, jei kai kuriuos dalykus jie mokytųsi žaisdami populiariausią pasaulyje kompiuterinį žaidimą „Minecraft“. Tokia socialinio verslo „Trys kubai“ idėja patikėjo pokyčių konkurso „Talentas keisti“ komisija, jos autoriams skyrusi pagrindinį 20 tūkst. eurų vertės prizą.

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos duomenimis, mūsų šalies moksleivių rezultatai skaitymo, matematikos ir gamtos mokslų srityse, lyginant su kitomis Baltijos valstybėmis, nuo narių vidurkio atsilieka labiausiai – vidutiniškai 3,4 proc.

Atsižvelgdami į šį iššūkį, pagrindinio prizo laimėtojai pristatė idėją, skirtą švietimui – žaidimą „Minecraft“ integruoti į 1–8 klasių pamokas. Anot idėjos autorių, šis vaikų mėgiamas kompiuterinis žaidimas skatina kūrybiškumą, komandinį darbą, kompiuterinį raštingumą, prisideda prie problemų sprendimo gebėjimų vystymo, lavina skaitymo bei rašymo įgūdžius. O taip pat gali padėti į mokymosi procesą lengviau integruoti specialiųjų poreikių turinčius vaikus.

„Džiaugiamės, kad galime dalintis ir prisidėti prie vaikams reikalingų socialinių pokyčių. Laimėtojų idėja yra drąsi ir ambicinga. Tikiu, kad finansinė ir ekspertinė parama padės jai augti ir pasiekti kuo daugiau Lietuvos vaikų“, – sakė pagrindinį prizą įsteigusios bendrovės „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Papildomas prizas – išskirtinai moters verslininkės idėjai

Šiais metais finansinę paramą laimėjo dar viena idėja – moterų įgalinimą skatinantis fondas „The Ella Fund“ įsteigė papildomą 20 tūkst. eurų prizą, skirtą moters verslininkės pasiūlytam socialinio verslo sumanymui.

Jis atiteko Simonai Koncytei, kuri atkreipė dėmesį į diabetu sergančių vaikų kasdienybę ir pristatė drabužių prototipus su specialiomis insulino pompoms laikyti ir paslėpti skirtomis kišenėmis. Idėjos autorės planuose – veiklą plėsti ne tik Lietuvoje, bet ir eksportuoti gaminius į visas Europos šalis.

Socialinio verslo populiarumas auga

Anot organizatorių, konkursas „Talentas keisti“ auga – tai matyti ne tik iš šiemet pateiktų idėjų gausos, bet ir iš didėjančio susidomėjimo bei paramos šiai iniciatyvai.

„Nors socialinis verslas – pakankamai nauja sritis, bet ji jau keičia vaikų gyvenimus. Labai didžiuojamės kiekvienu dalyviu ir džiaugiamės galėdami tęsti bendradarbiavimą su visais konkurso finalininkais“, – konferencijos „Partnering for Change“ metu sakė konkursą rengiančios organizacijos „Reach for Change“ vadovė Baltijos šalyse Jurgita Ribinskaitė-Glatzer.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(3)
Neverta skaityti!
(5)
Reitingas
(-2)
Tai yra pranešimas spaudai - pateiktos informacijos redakcija neredaguoja, o už pranešimo turinį atsako jį paskelbę autoriai.
Visi šio ciklo įrašai:
2019-07-19 ->
2019-06-02 ->
Kompiuteriniai žaidimai vietoje pamokų? Idėja už 20 000 eurų
Komentarai (1)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
75(0)
63(1)
58(0)
53(0)
51(0)
44(0)
42(1)
42(0)
40(0)
37(0)
Savaitės
192(0)
189(0)
186(0)
184(0)
176(0)
Mėnesio
302(3)
291(6)
290(0)
289(2)
288(1)