Mokomieji žaidimai
.
(0)
2023-11-09
4
Šiuolaikiniams vaikams prieinamas beribis žaidimų ir veiklų pasirinkimas, tačiau dažnas vis tiek daugiausiai laiko praleidžia žiūrėdamas į ekranus. Tiesa, ekspertai vienbalsiu sutinka, kad atsakomybė krenta ir tėvams – neretai kitomis edukacinėmis veiklomis vaikus tereikia tik sudominti.
(0)
2021-12-11
2
Pirmaujantis mokomųjų žaislų prekės ženklas „PlayShifu“ atvyksta į Lietuvą! „PlayShifu“ siūlo įvairius mokomuosius žaislus, kuriuos sudaro įtraukianti ir interaktyvi Papildyta Realybė (AR). Žaislai yra specialiai sukurti vaikams nuo 4 iki 12 metų ir ugdo pagrindinius STEAM įgūdžius (ang. Science, Technology, Engineering, Arts, Math - Mokslas, Technologijos, Inžinerija, Menai ir Kūryba, Matematika). „PlayShifu“ žaislai paverčia mokymąsi linksmu užsiėmimu, kuris patiks ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams.
(0)
2021-04-15
3
Šiuolaikiniame pasaulyje mus supa gausybė technologijų, gyvenimo tempas darosi vis greitesnis. Po truputį įprantame gyventi darydami ir gaudami viską greičiau ir greičiau. Nebemokame mėgautis knyga, veikiau renkamės filmą, stalo žaidimus pakeičia greitai blykčiojantis ekranas. „Su kiekviena vaikų grupės kaita pastebiu, kad vaikams dėmesį sukoncentruoti tampa vis sunkiau ir tai darosi ne pavienių vaikų, o daugelio problema. Dėmesio koncentracijos pratimus taikome praktiškai mokykloje, tačiau juos taikyti vien mokykloje neužtenka, susitelkimo metodikos turėtų būti naudojamos ir namuose“, - mintimis dalinasi ankstyvojo ugdymo mokyklos „Eureka“ mokytoja Justė Petkuvienė, kuri apibendrina specialistų patarimus ir pateikia praktinius pavyzdžius dėmesio koncentracijai lavinti.
(0)
2019-09-01
88
Pediatrai sutaria: suomiška ugdymo sistema stiprina ir psichinę ir fizinę mokinių sveikatą
(0)
2019-07-19
4
Prieš porą metų, kai daugelis valstybių kovojo dėl „Tesla“ investuotojų dėmesio, Lietuvos kompiuterinių žaidimų gerbėjams tai padaryti pavyko unikaliu būdu – didžiausiomis virtualiomis gamyklos statybomis. Jos ne tik buvo įvertintos pasaulyje, bet ir įnešė naujovių į šalies mokyklas,rašoma pranešime spaudai.
(1)
2019-06-02
-2
Lietuvos moksleivių pamokos taptų efektyvesnės, jei kai kuriuos dalykus jie mokytųsi žaisdami populiariausią pasaulyje kompiuterinį žaidimą „Minecraft“. Tokia socialinio verslo „Trys kubai“ idėja patikėjo pokyčių konkurso „Talentas keisti“ komisija, jos autoriams skyrusi pagrindinį 20 tūkst. eurų vertės prizą.
(1)
2016-11-21
4
Legendinis švedų vaizdo žaidimų dizainerio Markuso Perssono kūrinys – „Minecraft“ virto mokymo programa. Dabartinis šio žaidimo savininkas – kompanija „Microsoft“ sukūrė ir pradeda pardavinėti tik mokykloms skirtą „Minecrafto“ variantą.
(0)
2016-10-11
13
Išmaniosios technologijos šiandien jau ne tik suagusiųjų, tačiau dažnai ir pačių mažiausiųjų kasdienybės dalis. Tačiau dažnai mažyliai išmaniuosiuose telefonuose ar planšetiniuose kompiuteriuose žaidžia žaidimus, kurie nepritaikyti nei jų amžiui, nei jautriai vaiko psichikai.
(5)
2016-09-07
4
Kompiuteriniai žaidimai kai kuriems – laisvalaikio praleidimo būdas, o kitiems – net pagrindinis pragyvenimo šaltinis. Tačiau, ar žinojote, kad žaidžiant kompiuterinius žaidimus taip pat galima mokytis ir įgyti ne tik vadovėlinių žinių, bet ir praktinių, gyvenimiškų įgūdžių?
(0)
2016-01-22
15
Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.
(6)
2013-03-12
3
Daugybė psichologinių tyrimų patvirtino, kad žaidžiančių emocinis ryšys su žaidimu yra milžiniškas. Tad Lietuvos ugdymo įstaigose verslininkų pristatyta žaidimo-studijų metodika sulaukė neįtikimos sėkmės.
Turbūt kiekvienas yra pajutęs, kad žaidimas – ar tai būtų krepšinis, futbolas, ar elementarus stalo žaidimas „Monopolis“ – kartais įtraukia taip, jog pamiršti viską. Kalbant ne apie sportą, o apie kompiuterinius žaidimus, emocinis ryšys susiformuoja dar didesnis.
Turbūt kiekvienas yra pajutęs, kad žaidimas – ar tai būtų krepšinis, futbolas, ar elementarus stalo žaidimas „Monopolis“ – kartais įtraukia taip, jog pamiršti viską. Kalbant ne apie sportą, o apie kompiuterinius žaidimus, emocinis ryšys susiformuoja dar didesnis.
(17)
2012-12-12
14
Ką bendro gali turėti aukštosios mokyklos kursas, kuriame dėstomos sunkiai suvokiamos diferencialinės lygtys, tiesinė algebra ir skaičiavimai, su kursu internete, neturinčiu jokių būtinųjų sąlygų? Atsisakius tipinio vadovėlio, vietoj jo naudojamas Blizzard žaidimas StarCraft – strateginis žaidimas realiu laiku, kur žaidėjai turi rinkti mineralus ir kurti gamybos įmones, kad nugalėtų savo varžovą.
(11)
2012-02-10
0
Neseniai atlikti tyrimai parodė, jog JAV vaikų, kurių amžius yra nuo 6 iki 12 metų, pati geidžiamiausia dovana yra planšetinis kompiuteris.
(6)
2011-05-06
2
Nesustabdomai populiarėjančios technologijos keičia daugumą įprastinių su informacine erdve susijusių sričių. Naujienų skaitymas, skelbimų dėjimas ir paieška, pokalbiai su draugais socialiniuose tinkluose – visa tai tapo įprastine mūsų kasdienybe naudojant kompiuterį. Ir tai ne pabaiga – kompiuteriai plečiasi ir į kitas sritis, taip pat ir į švietimą.
(24)
2011-04-19
0
Armėnijoje visi pradinių klasių moksleiviai privalės mokytis žaisti šachmatais. Taip šalis tikisi užsitikrinti lyderio pozicijas šioje sporto šakoje. „Mokymas žaisti šachmatais mokykloje sukurs tvirtą pagrindą šaliai tapti šachmatų supervalstybe“ – naujienų agentūrai AFP tvirtino švietimo ministerijos pareigūnas Armanas Aivazianas.