Netradicinis transportas
.


Vokietijos automobilių klubas ADAC išbandė šešis elektromobilius, norėdamas išsiaiškinti, kas nutinka, kai akumuliatoriaus įkrovos indikatorius pasiekia nulį.


Didžiausi elektromobilių trūkumai – nepakankamas nuvažiuojamas atstumas, ilgas įkrovimo laikas ir daugelyje šalių neišvystytas įkrovimo tinklas.


Tai reiškia ne tik požiūrio pokyčius į būsimus modelius, bet ir tolimesnį esamų, vidaus degimo varikliais varomų versijų palaikymą tiek, kiek bus įmanoma.


„Stellantis“ kuria naują akumuliatorių ir įkrovimo sistemą elektromobiliams. Sistema, vadinama IBIS, naudoja lengvesnę ir pigesnę bateriją, todėl nereikia atskiro keitiklio ir įkroviklio.


Elektrifikuoti dviratį, paspirtuką ar net automobilį yra palyginti paprasta, ypač turint prieigą prie šiuolaikinių pažangių technologijų. Tačiau yra viena sritis, kur tai padaryti gerokai sudėtingiau, jei nenorima aukoti esminių galimybių – bet britai jau turi idėją, kaip tai išspręsti.


Dar viena didelė bendrovė susiduria su rimtomis problemomis elektromobilių rinkoje. Paaiškėjo, kad iš didelių planų pardavinėti populiarų pikapo modelį nieko neišėjo. Koncerno vadovybė sustabdė pasiruošimus gamybai JAV.


„Amazon Zoox“ – po daugiau nei dešimtmetį trukusių tyrimų, plėtros ir bandymų – oficialiai pristatė savo komercinę robotaksi paslaugą.


Kinijos baterijų gamintojas CATL paskelbė apie naują ličio geležies fosfato (LFP) baterijų platformą, skirtą patenkinti Europos e-mobilumo poreikius. Naujoji „Shenxing Pro“ bus siūloma dviejų variantų, ir abu atrodo įspūdingi – bent jau popieriuje.


„Audi“ markė turi garsų keturių žiedų logotipą. Tuo tarpu AUDI jo neturi. Atsiminsite skirtumą?