Nissan
.


Jungtinėje Karalystėje buvo apklausta daugiau nei 30 000 vairuotojų, siekiant nustatyti nepatikimiausią automobilį, kuris dažnai sugenda ir reikalauja brangaus remonto.


„Nissan“ turi rimtų problemų. Bendrovė paskelbė, kad per pastaruosius finansinius metus (pasibaigusius kovo mėnesį) patirs 700–750 milijardų jenų arba net 5,3 milijardo dolerių nuostolį. O perspektyvos dėl JAV tarifų visai nėra geros.


Daugelis verslo analitikų šį susijungimą vadina ilgai lauktu sprendimu, „kuris ne tik performuos pasaulinę automobilių rinką, bet ir nustatys naujus efektyvumo ir inovacijų standartus pramonėje“.


Situacija automobilių pramonėje darosi vis sudėtingesnė, o problemos paliečia ne tik Vokietijos gigantus.


Dėl rezultato besivaržantys lenktynininkai skiria gausybę valandų treniruotėms bei automobilio valdymo technikos tobulinimui. Vis tik siekiant atverti ne tik vietinių, bet ir tarptautinių varžybų duris, o taip pat kautis dėl aukščiausių pozicijų su geriausiais sportininkais, ypač svarbu pasirūpinti ir patikimu, konkurencingu bei tinkamu automobiliu. O tokie – tikrai ne visi.


Elektromobilio „Nissan Leaf“ istorija prasidėjo beveik prieš 15 metų. Pirmasis „Leaf“ prekyboje pasirodė dar 2010-aisiais. Po septynerių metų visuomenei parodyta ir antroji jo karta, o dabar turėtų pasirodyti visiškai kitoks trečiosios kartos „Nissan Leaf“, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.


Tiek dėl išaugusios gamintojų pasiūlos, tiek dėl palankių vairuotojų vertinimų į kelius išrieda vis daugiau elektrifikuotų automobilių. „DataCenter“ duomenimis, pernai Lietuvoje hibridinės transporto priemonės pirmą kartą užkopė į pirmąją vietą – su tokio tipo pavara parduota 38 proc. naujų automobilių. Hibridai pardavimo lentelėse pralenkė tiek tradicinius benzininius (33 proc.), tiek dyzelinius (19 proc.) modelius. Dar labiau jų populiarumą kursto auganti hibridinių sistemų pasiūla. Tarp jų – ir japonų prikeltas išskirtinis produktas.


Bendrovė „Nissan“ žengė dar vieną žingsnį į laukinę gamtą, pristatydama populiaraus šeimyninio visureigio „X-Trail“ versiją „N-Trek“. Šis modelis skirtas drąsesnėms, kvapą gniaužiančius nuotykius mėgstančioms šeimoms. Jo pavadinimas taip pat atspindi laukinės gamtos įkvėptą charakterį, kuris kilsteli „X-Trail“ modelį į naują elektrifikuotų visureigių su visų varančiųjų ratų pavara lygį.