Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mega-sunkvežimiai
 
 

Mega-sunkvežimiai

.
(0) 2021-06-24 3
Pasisveikinkite su specialiai sukurta „Dodge Power Wagon“ kopija, sveriančia net 50 tonų, kurioje yra keturi miegamieji su oro kondicionieriais, virtuvė, svetainė, vonios kambarys ir terasa, praneša „FinancialExpress“.
(1) 2018-11-30 21
Nodum.lt jau daug kartų rašė apie didžiuosius karjerų sunkvežimius. Šios įspūdingai atrodančios mašinos yra tiesiog milžiniški savivarčiai, dirbantys viso pasaulio kasyklose ir karjeruose. Neprilygstamu našumu ir patikimumu garsėjantys sunkvežimiai skiriasi dydžiu ir galimybėmis, tačiau dauguma jų yra šiek tiek panašūs – tiesiog dideli savivarčiai su varikliais priekyje. Kress 200CIII yra kiek kitoks – jis yra labai ilgas, žemas, turi variklį gale, o vairuojantys ratai pasisuka net 85 laipsnių kampu.
(0) 2018-06-29 6
Nors ilga žemagrindė platforma tuščia, vilkiko vairuotojas susikaupęs – jam reikės įveikti 1100 kilometrų, važiuojant nuo Ramiojo vandenyno pakrantėje esančio Stiuarto miesto per kalnus vakarų Kanadoje.  Ši kelionė siaurais kalnų keliais ir tarpekliais su itin stačiomis nuokalnėmis ir įkalnėmis yra kruopščiai metus rengto plano dalis. 
(0) 2017-06-07 -6
<em>Kemerovo srityje liudininkas nufilmavo, kaip geležinkelio pervažoje netikėtai užsidegė ir sprogo padanga.</em>
(0) 2016-12-19 11
Kasybos pramonėje naudojamų sunkiasvorių mašinų padangų remontas yra pragariškas darbas. Tam reikalingas ne tik didžiulis įrankių bei specialių priemonių komplektas, bet ir kruopštumas bei visų lopymo subtilybių išmanymas.
(13) 2016-10-25 26
Karjeruose dirbantys savivarčiai – itin specifinis sunkiosios technikos žanras. Tai milžinai vežantys šimtus tonų birių krovinių ir dirbantys sudėtingomis sąlygomis. Tačiau net ir šiame segmente pristatomi autonominiai sunkvežimiai.
(6) 2016-10-06 19
Didžiausias savivartis pasaulyje – „BelAz 75710“ atima žadą ne tik dėl savo įspūdingos išvaizdos bet ir techninių savybių.
(0) 2016-01-18 24
Iš Klaipėdos uosto didžiulis vilkikas, lydimas apsaugos techninio personalo ir dviejų Lietuvos kelių policijos tarnybos automobilių su keturiais pareigūnais, nuo sausio 13-osios judėjo į Adutiškį, pasienį su Baltarusija.
(0) 2015-04-24 19
Penktadienį ryte apie 5.30 val. iš Panevėžyje, Tinklų gatvėje esančios akcinės bendrovės „Montuotojas“ filialo „Montavimo firma Panevėžyje“ gamybinės bazės, pajudėjo išskirtinio dydžio krovinys – septynios 6 metrų aukščio ir beveik 13 metrų ilgio nerūdijančiojo plieno cisternos.
(3) 2015-03-23 22
Iš Vokietijos į Klaipėdos uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse automobilinis teleskopinis kranas. Net 500 tonų keliamosios galios naująjį kraną pagal specialų užsakymą už 2,9 mln. eurų įsigijo „Strėlė logistics“ bendrovė iš „Liebherr“ gamintojo.
(10) 2014-12-01 79
MAZ-7907. Šis dvylikos ašių "vežimaitis" pasižymi gigantiškais gabaritais: ilgis – beveik 30 metrų, plotis – 4,8 metro, aukštis – 4,5 metro. Nieko stebėtino, kad šitiek ratų suka modifikuotas tanko variklis, kurio galia – 1,25 tūkst. "arklio galių". O ir ratų skersmuo - beveik 2 metrai!
(8) 2014-08-04 17
Penktadienio vakarą iš Panevėžio rajone esančios transformatorių pastotės išgabentas 200 tonų sveriantis transformatorius. Jis pakrautas ant specialios priekabos, turinčios 144 ratus ir 18 ašių.
Krovinys bus gabenamas į Bitėnų transformatorių pastotę, esančią netoli sienos su Karaliaučiumi. Nors važiuojant tiesiausiu keliu Panevėžio rajoną ir Bitėnus skiria 200 kilometrų, tačiau sąstatas važiuos dvigubai didesnį atstumą – maždaug 450 kilometrų.
(12) 2013-11-27 2
Ir ne šiaip iš taško A į tašką B – o per pusę Šiaurės Amerikos žemyno? Nieko stebėtino, kad kelionė iš Niujorko į Ilinojaus valstiją (prie Didžiųjų ežerų) tęsėsi ne savaitę ir ne dvi. Labai nestandartinis logistikos uždavinys – dėl gabaritų, masės ir… magnetiškumo? Automobiliai juk – metaliniai… Kas bus, kai prie keliu vežamo magneto pradės kibti pravažiuojantys automobiliai ir kitokia metalinė smulkmė – gatvių šiukšliadėžės, elektros laidai?
(18) 2013-09-12 0
Kompanijoje Rio Tinto Iron Ore naudojama autonominė krovinių sistema – tai kompleksas robotizuotų, iškasenas transportuojančių, o taip pat atliekas šalinančių sunkvežimių. Grubiai tariant, visa tai panašu į Google bepiločius automobilius, tik Rio Tinto Iron Ore sunkvežimiai iš tikrųjų yra milžiniški.
Metai: visi
[1-15] 16-30 >>

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos