Automobilio pirkimas
.


„Hongqi“ visada gamino automobilius svarbiausiems Kinijos elito nariams. Dabar tieks automobilius ir lenkams. Ir nebūtinai turtingiausiems. Šiais metais bus parduodami net 5 modeliai. Ir jokių elektromobilių.


Viskas rodo, kad „Volvo“ netrukus atsisakys savo ikoninių modelių universalo varianto. Kaip informuoja prekės ženklo direktorius, tokio tipo kėbulus pagaminti brangiau, o tuo pačiu jų parduodama daug mažiau nei visureigių ir krosoverių. Taigi kokia kryptimi judės Švedijos prekės ženklas?


Šių metų sausį „Tesla“ Europoje pardavė beveik 9000 automobilių mažiau nei pernai sausį. Tik „Opel“ užfiksavo didesnį nuosmukį nei amerikiečių gamintojas. Ar Elonui Muskui lazda atsisuko kitu galu už dalyvavimą politikoje?


Renkantis automobilį vienas iš pagrindinių kriterijų yra variklio resursas. Ypač vertinami modeliai, kurie gali įveikti 400 tūkst. kilometrų be didesnio remonto. „UaMotors“ paskelbė automobilių, kurių varikliai lengvai įveikia 400 tūkst. kilometrų be gedimų, reitingą.


„Naujų aukštumų siekimo simbolis“ – taip pardavėjai apibūdina „AvtoVAZ“ flagmaną, pradėtą pardavinėti Baltarusijoje.


Norvegija daugelį metų buvo laikoma sektinu pavyzdžiu, kai kalbama apie elektromobilių plėtrą. Nepaisant gana nepalankių sąlygų elektromobiliams, jų pardavimas šioje šalyje sausį siekė beveik 96 % visų nupirktų naujų automobilių. Kodėl norvegai taip noriai perka elektromobilius?


„Tesla“ metai prasidėjo pražūtingai. Amerikietiškos markės automobilių pardavimai svarbiausiose Europos rinkose ne tiek krito, kiek žlugo. Ar tai „Tesla“ savininko Elono Musko pastarojo meto ekstravagantiško elgesio rezultatas?


„Jaguar I-Pace“ turėjo būti proveržis britų prekės ženklo istorijoje. Deja, dėl didelio defektų lygio jis niekada nepateisino į jį dėtų vilčių. Neseniai internete pasirodė nuotrauka, kuri patvirtina, kad gamintojui pelningiau buvo supirkti ir atiduoti į metalo laužą beveik naujus automobilius, nei juos remontuoti.