Elektromobilių konceptai
.


„CES“ technologijų parodoje „Honda“ pristatė futuristinę „0 Series“ modelių koncepciją. Nors dėmesį traukęs „0 Series“ sedanas atrodo tarsi iš fantastinio filmo, „Honda“ teigia, jog tai realus žvilgsnis į 2026 metais prekyboje pasirodysiančius naujus gamintojo modelius.


Riuselsheime įsikūręs automobilių gamintojas „Opel“ pristato novatorišką koncepciją – „Opel Experimental“. Šis elektrinis koncepcinis krosoveris, pasirodęs šių metų „IAA Mobility“ renginyje Miunchene, demonstruoja „Opel“ numatytą individualaus mobilumo ateitį. Itin aerodinamiškai efektyvus ir erdvus, apšviestas interjeras su lengvomis sėdynėmis ir pažangiu priekyje sumontuotu ekranu pažymi pagrindines „Opel Experimental“ savybes.


„Volkswagen“, kaip ir kiti automobilių gamintojai, vykdo sparčią savo modelių gamos elektrifikaciją. Bet joje kažko trūksta. Galbūt kažko amerikietiško?


Elektrinis „Tundra Buggy“ skirtas tikrai ne kelionei į darbą. Tai veikiau transporto priemonė, skirta ekstremalioms kelionėms.


Ekologiški automobiliai pastaruoju metu tampa vis populiaresni, ir tai suprantama, atsižvelgiant į klimato kaitos tempą.


Jei ir esate girdėję „Ola Electric“ vardą, tai tik rinkdamiesi elektrinį motorolerį. Tačiau dabar „Ola“ nusprendė sukurti šį tą su keturiais ratais - štai kaip atrodys pirmasis kompanijos elektromobilis.


„Tesla“ yra elektromobilių rinkos lyderis ir daugeliui turbūt sunku prisiminti, kas juo buvo anksčiau. Tačiau dabar ankstesnio populiariausio elektromobilio gamintojas planuoja sugrįžimą - paskelbtas planas „Ambition 2030“.


„Apple“ planuoja pradėti gaminti savo automobilį 2024 m., o dabar pasirodė vizualizacijos, kaip jis galėtų atrodyti – „permuš“ net „Tesla Cybertruck“?


„Daymak Avvenire“ vardas jums tikriausiai nėra girdėtas. Ši kompanija jau kurį laiką intensyviai kuria greičiausią triratį elektromobilį pasaulyje. Ir dabar pirmasis prototipas jau stovi ant kelio - „Spiritus“ jau greitai lauks pirkėjų.


„Aura“ - tai kelių Jungtinės Karalystės kompanijų kūrinys. Tai - elektrinis prototipas, savo forma primenantis klasikinius britiškus automobilius. Tačiau „Aura“ kūrėjai siekė ne pačių geriausių dinaminių charakteristikų.


Daugumos elektromobilių baterijos yra saugomos po grindimis. Tai automobiliui suteikia itin žemą svorio centrą, kuris yra svarbus stabilumui ir saugumui. Be to, tai - praktiška vieta baterijoms, nes ten jos niekam netrukdo. Bet Jungtinėje Karalystėje veikiantis startuolis „Page-Roberts“ teigia, kad geriausia vieta baterijai yra automobilio centras. Tai, pasak „Page-Roberts“ inžinierių, net padės išplėsti tarp įkrovimų nuvažiuojamą atstumą.


Jei veliūriniai treningai ir vyriškos delninukės jums atrodo kaip stilingo vyro aprangos detalės, tai jums tikriausiai patiks šis automobilis.


Kanados elektrinių transporto priemonių gamintojas „Daymak“ tęsia savo naujų elektromobilių seriją pristatydamas savo pirmąjį triratį elektromobilį „Daymak Spiritus“.