Benzininiai varikliai
.


Europos Parlamentas antradienį balsavo už tai, kad nuo 2035 metų būtų uždrausta pardavinėti naujus benzininius ir dyzelinius automobilius, išmetančius anglies dvideginį, ir taip buvo įveikta paskutinė teisėkūros kliūtis.


Kurį – benzinu ar baterijose kaupiama elektros energija varomą – naują automobilį atsieis turėti pigiau? Atsakymas – kaip ant delno vertinant panašios komplektacijos modelių įsigijimo kainą salone, tačiau situacija gerokai pasikeičia suskaičiavus visas galimas išlaidas, kurias teks patirti naudojantis išsirinkta transporto priemone.


Vidaus degimo varikliai taip vadinami ne šiaip sau. Išorinio degimo varikliai techniškai buvo garo varikliai, nors niekas jų taip ir nevadino. Ir liepsną juose buvo įmanoma pamatyti. Bet dabar „Youtube“ kanalas „TROdesigns“ leis jums pamatyti degimą ir vidaus degimo variklyje.


„Mazda MX-5“, gaminamas nuo 1989 metų, yra tikras vairavimo entuziastų numylėtinis. Lengvas, žaismingas ir santykinai pigus automobilis yra populiariausias raudsteris pasaulyje. Bet ar jis išlaikys benzininį variklį elektromobilių amžiuje?


Europos Komisija iki metų pabaigos planuoja pristatyti griežtesnį transporto ekologijos standartą „Euro 7“, kuris bus taikomas visiems benzininiams ir dyzeliniams automobiliams, furgonams, sunkvežimiams bei autobusams. Specialistų teigimu, pirmosios į viešumą patekusios naujojo reglamento gairės leidžia prognozuoti, kad šis standartas bus paskutinis toks išmetamųjų dujų reguliavimo dokumentas, iš esmės lemsiantis netaršių automobilių dominavimą.


„Bosch“ negamina automobilių, bet dauguma automobilių naudoja „Bosch“ komponentus. Automobilių pramonė juda link elektromobilių, tačiau, atrodo, „Bosch“ dar nėra įsitikinusi, kad ateitis priklauso tik jiems.


Panašu, kad mokslininkų komanda sukūrė švaresnį būdą gaminti degalus benzininiams automobiliams, nenaudojant nieko kito, išskyrus atsinaujinančią energiją.


Prasidėjęs šaltasis metų laikas keičia ir automobilių savininkų įpročius – tam, kad automobilis veiktų sklandžiai ir tarnautų patikimai, jam tenka skirti ir daugiau priežiūros. Vienas iš svarbiausių pasirinkimų eksploatuojant automobilį – naudojama degalų rūšis.


Versle geriausiai sekasi tiems, kurie moka elegantiškai apeiti taisykles taip, kad viskas būtų pakankamai skaidru ir legalu. Automobilių pramonėje tai yra pakankamai sudėtinga, bet kartu tai nėra neįmanoma. „Porsche“ pradeda vidinį tyrimą, kad pasitikrintų, ar nesukčiavo. Kairė nežino, ką daro dešinė?
Vokietijos kompanija sukūrė efektyvesnę uždegimo sistemą — pakels vidaus degimo variklį į naują lygį


Vokietijos kompanija „Mahle“ ketina kilstelti vidaus degimo variklius į naują lygį. „Mahle Jet Ignition“ technologija (MJI) pagerins variklių darbą, sumažins degalų sąnaudas ir puikiai tiks hibridinėms sistemoms. MJI jau naudojama ir Formulės 1 varikliuose.


Parduotuvėje į rankas paimate saldainių dėžutę, perskaitote gaminio sudėtį. Saldainius padedate atgal į lentyną, nes nenorite saldumynų su palmių aliejumi ar maisto priedais, kurių net pavadinimų nesuprantate. Jūsų teisė rinktis.


Bet kuris itin galingas variklis yra ypatingas inžinerinis pasiekimas. Kuo darbinis variklio tūris didesnis, tuo iš jo lengviau išspausti norimas arklio galias, tačiau kartu auga ir svoris, o tai nėra gerai. Reikia surasti geriausią balansą tarp variklio dydžio ir galios. Kuriam gamintojui tai pavyko padaryti geriausiai? Kuris šiuo metu rinkoje esantis naujas automobilis gali pasigirsti geriausiu darbinio tūrio ir galios santykiu?


Elektromobiliai yra išties šaunūs, greiti ir patikimi. Baterijų ir jų įkrovimo technologijų šuolis juos pavertė naudotojui draugiškais automobiliais. Bet ar nepasiilgsite tos sportinio variklio dainos? To griausmingo tikro balso, su pokšėjimais duslintuve ir su kiekviena pavara banguojančiu tonu? „Porsche“ teigia, kad ilgėtis nebus ko - benzininiai automobiliai niekur nesiruošia trauktis


„Mercedes-AMG“ plečia savo produktų gamą ir pristato du išskirtinius modelius: „CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake“ ir „CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake“. Tai – išskirtiniai „CLA Shooting Brake“ gamos modeliai, kuriuose montuojamas 4 cilindrų variklis su turbokompresoriumi. Jie yra galingesni nei bet kada anksčiau: CLA 45 pasiekia 387 AG, o CLA 45 S – net 421 AG, skelbiama pranešime žiniasklaidai.


Nepaisant to, kad BMW yra vienas iš gamintojų, kuris pirmauja elektromobilių gamyboje, artimiausioje ateityje bendrovė ir toliau investuos į vidaus degimo variklių gamybą, rašo „Automotive News Europe“.