MTTC (Mobilusis ryšys | Aktualijos, naujienos, įdomybės)
.


Telefonas išslydo iš rankų, tėškėsi ant žemės, su siaubu keliate jį ir pamatote tai, ką mažiausiai norėjote pamatyti, – suskilusį ekraną. Tokias nemalonias akimirkas yra išgyvenęs ne vienas.


Vienas dažniausių išmaniųjų telefonų gedimų – skilęs ekranas. Deja, tokiu atveju tikėtis nemokamo garantinio aptarnavimo neverta, o pakeisti suskilusį ekraną nauju gali kainuoti ir kelis šimtus eurų.


Turbūt žinote tą jausmą, kai netyčia namuose paliekate telefoną. Dar blogiau, jei visą mūsų gyvenimą talpinantis išmanusis staiga sugenda. Kur pirmiausia kreiptis tokiu atveju? Kada už taisymą reikės mokėti, o kada priklauso nemokama pagalba? Kaip apsaugoti savo duomenis, kai atiduodame savo išmanųjį turtą į svetimas rankas?


Įsigyję naują telefoną tikimės, kad jis mums tarnaus mažiausiai metus ar porą. Visi technologijų gerbėjai greičiausiai sutiktų, kad „iPhone“ išmanieji yra vieni brangiausių ir kokybiškiausių rinkoje.


Dar ne taip seniai daugelis, besinaudojančių išmaniaisiais įrenginiais, rėmėsi taisykle: drėgmė ir išmanusis telefonas – prasta kombinacija. Tačiau gamintojai prieš porą metų pasiūlė drėgmei atsparius išmaniųjų telefonų modelius, ir vartotojai išdrąsėjo.


Sugriežtinti asmens duomenų saugumo reikalavimai ir tai apibrėžiantis naujasis ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) iš pagrindų keičia telefonų remonto įmonių ir jų klientų santykius.


Žmonių išradingumui ribų nėra ir ypač kalbant apie išmaniuosius telefonus. „Kai telefoną laikau rankoje, man darosi silpna“ – su taip ir kitaip apibūdintais telefonų simptomais kasdien susiduria techninio centro specialistai, rašoma pranešime spaudai.
|
||