Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » IT verslas
 
 

IT verslas

.
(0) 2024-11-14 4
Bitkoinas šturmuoja naujus rekordus: kodėl investuotojams svarbu nepasiduoti bandos jausmui.
(1) 2024-11-09 -4
Gali būti palankus metas alternatyvioms investicijoms, tokioms kaip „Bitcoin“.
(0) 2024-11-07 2
Svarbų vaidmenį atliko rinkimų kampanijų finansavimas.
(0) 2024-11-05 0
Spalį kriptovaliutų rinka pasižymėjo didele dinamika: bitkoinas (BTC) demonstravo įspūdingą brangimą, kiek kukliau, tačiau augo ir kitų pagrindinių kriptovaliutų vertė.
(0) 2024-10-04 2
Bendrovė deda visas pastangas, kad pateiktų vartotojams kokybišką turinį.
(0) 2024-10-02 -8
Į rinkas grįžta optimizmas.
(0) 2024-09-23 -1
Tai pirmoji Europos Sąjungos (ES) kredito įstaigos išleista ir ES Reglamento dėl kriptoturto (MiCA) reikalavimus atitinkanti stabilios vertės kriptovaliuta.
(0) 2024-09-21 -8
„YouTube“ teigia, kad tai turėtų būti mažiau erzinantis dalykas. Bet tai nuspręs vartotojai.
(3) 2024-08-25 -2
„JPMorgan“ išanalizavo padėtį kriptovaliutų kasybos srityje ir priėjo prie išvados, kad šiuo metu ši veikla yra daug mažiau pelninga nei prieš kelerius metus.
(4) 2024-07-15 8
Lietuvoje išpopuliarėjusi „Temu“ programėlė vėl atsidūrė teisėsaugos akiratyje: ekspertas primena, kodėl jos geriau nenaudoti.
(0) 2024-07-10 1
Ši bendrovė laikoma viena perspektyviausių „Alibaba Group” augimo sričių.
(0) 2024-06-19 0
Lietuvoje šiandien, trečiadienį, pradeda veikti „Google News Showcase“ („Google“ naujienų rekomendacijos) žiniasklaidos turinio licencijavimo programa. Naujienų redaktorių atrinktas žiniasklaidos turinys bus matomas „Google News“ programėlėje mobiliuosiuose įrenginiuose ir žiniatinklyje bei „Discover“ skydelyje mobiliuosiuose įrenginiuose. „Google“ partneriais Lietuvoje tapo „15min“, „Kas vyksta“, „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“, „Naujienų centras“ ir „Naujosios medijos grupė“.
(0) 2024-06-15 1
Šiuo metu Lietuvoje sparčiai populiarėja ne tik nuomonės formuotojų, bet ir vartotojų kuriamas turinys, dar kitaip žinomas kaip UGC. Dažnai prekių ženklai ir verslai prilygina UGC turinio kūrėjus influenceriams, bet vis dėlto jie nėra vienas ir tas pats. Nors abu yra kūrėjai, tačiau jų turinio specifika, kokybė, pateikimas, viešinimas, bendradarbiavimo tikslas bei sąlygos skiriasi. Apie influencerių ir UGC kūrėjų skirtumus pasakoja kūrybinės agentūros „Love media“ projektų vadovė Gerda Šipailė.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos