Automobilių panaudos verslas
.


Ar Europos Sąjungoje bus galima pardavinėti pagal JAV reglamentus pagamintus amerikietiškus automobilius? Vienas sakinys bendrame Baltųjų rūmų ir Europos Komisijos paskelbtame pareiškime sukėlė nemažai ginčų.


Patyręs mechanikas iš JK nustatė automobilių gamintoją, kuris gamina patikimiausius modelius. Net 20 metų senumo automobiliai yra geros būklės.


Vakarų automobilių kompanijoms pasitraukus iš Rusijos, kinai greitai perėmė vietinę rinką.


Tarp daugybės šiuolaikinių modelių nėra lengva rasti patvarų automobilį, kuris galėtų atlaikyti šimtus tūkstančių kilometrų be didelių gedimų. Tačiau ekspertai išskiria kelis patikimiausius automobilius, turinčius mažiausiai problemų.


Europos gamintojai susiduria su vis didesnėmis problemomis Kinijoje, kuri šiuo metu yra didžiausia automobilių rinka pasaulyje. Kinai keičia savo apsipirkimo įpročius ir vis labiau linkę rinktis savo prekės ženklus. Dėl to mažėja pripažintų įmonių pardavimai Europoje.


„Tesla Cybertruck“, neseniai pramintas „blogiausiu visų laikų amerikietišku automobiliu“, kelia dar daugiau problemų Elono Musko įmonei. Neparduotų automobilių kiekis ką tik viršijo istorinį 10 000 vienetų rekordą. Sandėliuose automobiliai renka dulkes, o klientai nenoriai perka elektrinius pikapus.


„Nissan“ turi rimtų problemų. Bendrovė paskelbė, kad per pastaruosius finansinius metus (pasibaigusius kovo mėnesį) patirs 700–750 milijardų jenų arba net 5,3 milijardo dolerių nuostolį. O perspektyvos dėl JAV tarifų visai nėra geros.


Elonas Muskas paskelbė, kad apribos savo, kaip JAV prezidento patarėjo, veiklą DOGE ir sutelks dėmesį į „Tesla“ valdymą. Toks sprendimas priimtas dėl prastų bendrovės finansinių rezultatų, kurie 2025 m. pirmąjį ketvirtį smuko net 71 %.