Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Virtualios realybės pritaikymas ir tendencijos
 
 

Virtualios realybės pritaikymas ir tendencijos

.
(0) 2024-05-22 0
Gegužės 15 d. KTU Statybos ir architektūros fakultete buvo atidaryta Baltijos šalyse unikali auditorija „InfinityLab“. Nors įprasta virtualią realybę patirti užsidėjus tam specialiai skirtus akinius, universitetas savo studentus ir mokslininkus kvies tai padaryti grupėmis.
(2) 2024-04-26 0
Atrodo, kad „Vision Pro“ turėjo savo 15 minučių šlovės, o paskui išnyko į užmarštį.
(0) 2024-03-26 0
Virtuali realybė (VR) vis plačiau integruojama į įvairias veiklos sritis. Jos naudojimas ne tik praturtina mūsų vaizdinius pojūčius, bet ir suteikia galimybę labiau įsigilinti į įvairius procesus bei patirti juos intensyviau. KTU mokslininkų komanda su partneriais šiuo metu vysto naują projektą, kurio pagrindinis tikslas – pritaikyti VR technologiją chirurgijos mokyme.
(0) 2024-03-03 0
Pasak populiaraus „YouTube“ kanalo „Phone Repair Guru“, „Vision Pro“ galima atidaryti be problemų, kai tik šiek tiek pasipraktikuosite, tačiau „Apple“ sąmoningai apsunkino trečiųjų šalių remonto dirbtuvių ir „pasidaryk pats“ entuziastų galimybes iš tikrųjų pakeisti bet kokią sugedusią aparatinę įrangą.
(0) 2024-03-01 1
Įsibėgėjant XXI amžiui, inovatyvių technologijų įgalinimas iš naujo apibrėžia mūsų kasdienio gyvenimo būdą ir įpročius. Naujovių horizonte išsiskiria trys tendencijos, kurios iš esmės pakeis mūsų santykį su mus supančiu pasauliu: platus 5G tinklo diegimas, sparti daiktų interneto (IoT) plėtra ir išplėstinės realybės (AR) bei virtualiosios realybės (VR) technologijų teikiamos galimybės. Šios tarpusavyje susijusios technologijos kuria ateitį, kurioje sklandus ryšys, duomenų įžvalgos ir neįprasta patirtis veikia kartu ir keičia bene visas gyvenimo sritis – nuo komunikacijos ir pramogų iki išmanios kasdienybės namuose.
(0) 2024-03-01 0
Skaičiuojama, kad žmonių populiacijoje galvos svaigimą bent kartą per metus patiria kas penktas. Šis simptomas – tarp dvidešimties dažniausių visų sveikatos nusiskundimų, daliai pacientų sukeliantis veiklos apribojimus, nepatogumus net ir kasdienėse situacijose. Tačiau gydytojai turi gerų žinių – nuo šiol Lietuvoje prieinamas inovatyvus galvos svaigimo gydymas taikant virtualios realybės sprendimus.
(0) 2024-02-08 2
„Apple Vision Pro“ šalmo nuotykiai smalsių tinklaraštininkų rankose tęsiasi. Šį kartą naujas produktas pateko ant garsiojo JerryRigEverything stalo, garsėjančio žiauriais prietaisų stiprumo bandymais. Pirmasis ir bene svarbiausias jo atradimas: išorinis lenktas „Vision Pro“ stiklas yra visiškai neatsparus įbrėžimams ir gali būti pažeistas net nagu.
(0) 2024-02-07 -3
Praėjusią savaitę „Apple“ JAV pradėjo tiekti papildytosios realybės ausines „Vision Pro“. Pasak „Bloomberg“ atstovų, pirmieji savininkai susidurs su nemalonia situacija: jei pamirš įrenginio slaptažodį, „Apple“ galės pašalinti užraktą tik bendrovės servise.
(0) 2024-02-06 -7
Šiuo metu „X“ tinkle plintančiame vaizdo įraše matyti, kaip 21 metų Dante Lentini, vairuodamas „Tesla“ greitkelyje, naudoja „Apple“ mišrios realybės akinius. Dalyje klipo matyti, kaip Lentini su akiniais, kai automobilis juda, abi rankas nuleidžia nuo vairo, o „Tesla“ savininkams nuolat kartojama, kad niekada negalima to daryti naudojantis pagalbinio vairavimo funkcijomis.
(1) 2024-02-06 8
Išplėstoji realybė, dar vadinama mišria realybe, generuoja virtualius objektus mus supančiame pasaulyje, todėl žiūrėdami į ekraną galime matyti ir realybę, ir virtualią tikrovę.
(0) 2024-01-11 1
„Sony Corporation“ pristatė jos plėtojamą įtraukiančio erdvinio turinio kūrimo sistemą, kuri susideda iš ant galvos dėvimo išplėstinės realybės (XR) monitoriaus su aukštos kokybės 4K OLED mikroekranais ir permatomo vaizdo funkcija bei dviejų valdiklių, užtikrinančių intuityvią sąveiką su trimačiais objektais ir precizišką kontrolę virtualioje erdvėje.
(0) 2023-10-11 2
Legendinis virtualios realybės filmas „Angelų takais“, paremtas M. K. Čiurlionio kūrinių motyvais, pradeda naują švietėjišką kelionę – turą po Lietuvą.
(0) 2023-03-17 1
Kompiuterinis žaidimas – olimpinė sporto šaka? Nors vos prieš keletą metų toks teiginys būtų nuskambėjęs kaip pokštas, šiandien pirmoji technologinė sporto šaka jau skinasi kelią į populiariausiųjų viršūnes. Japonijoje gimusi, kompiuterinio žaidimo, komandinės strategijos ir aktyvaus sporto elementus apjungianti papildytos realybės (AR) sporto šaka hado vienija šimtus tūkstančių profesionalų ir mėgėjų visame pasaulyje, o po ilgo laukimo nuo šiol yra pasiekiama ir norintiems sportuoti Lietuvoje.
(0) 2022-12-06 -10
Auganti technologijų plėtros sparta – bene svarbiausia šio laikmečio tendencija, keičianti visuomenę, ekonomiką, įmones ir organizacijas. Skaitmeninės technologijos tapo natūralia mūsų gyvenimo dalimi, o didesnė dalis mūsų asmeninės ir profesinės veiklos šiandien neatsiejama nuo kompiuterio ar telefono ekrano. O neretai ir visiškai persikelia į virtualios ar papildytos realybės erdvę ir įvairiomis formomis sąveikauja su fiziniu pasauliu.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos