Airbus
.


Teigiama, kad naujoji koncepcija optimizuos salono erdvę ir sukurs alternatyvą tradicinėms oro linijų sėdynėms. Bet ar tai patiks keleiviams?


Kaip vaikas, praėjus keleriems metams po Sovietų Sąjungos žlugimo, atsidūrė „Aeroflot“ piloto kabinoje ir sudaužė „Airbus“.


Įvykis galėjo sukelti rimtesnių pasekmių. Apžiūros metu nustatyta, kad salone trūksta dviejų stiklų, o kiti du ne savo vietose.


Šalia Vilniaus tarptautinio oro uosto įsikūrusi tarptautinė orlaivių interjero projektavimo bei gamybos bendrovė „J&C Aero“ pranešė apie sėkmingai įgyvendintą beprecedenčio sudėtingumo projektą, kurio metu buvo pilnai atnaujintos Ukrainos prezidento naudojamo „Airbus A319“ orlaivio salonas bei keleiviams skirtos sistemos.


Rusų iš Airijos bendrovės „AerCap“ pavogtas lėktuvas „Airbus A320“ buvo supjaustytas į gabalus nepraėjus nė parai po avarijos.


Tarkime, turistaujate Japonijoje ir sumanote iš ten tiesioginiu skrydžiu nuvykti į bet kurią Pietų Amerikos valstybę. Atrodo ko reikia, tai tik užsakyti bilietus ir sėsti į lėktuvą. Tačiau taip nepavyks – taigi, kodėl nėra tiesioginių skrydžių tarp Azijos ir Pietų Amerikos?


Dėl sankcijų bendrovės yra priverstos vykdyti skrydžius nepaisydamos gedimų, galinčių kelti grėsmę saugumui. „Aeroflot“ pavyzdžiu, anot žurnalistų, seka ir kiti Rusijos oro vežėjai.


„Airbus“ teigia, kad iki 2026 m. bus išbandytas visiškai veikiantis megavatų klasės elektrinis jėgos agregatas, varomas kriogeniniu skystuoju vandeniliu.


2020 m. COVID-19 pandemijai pristabdžius skrydžius lėktuvu, „Lufthansa“ Ispanijoje ir Prancūzijoje paliko 14 didelių „Airbus A380“ lėktuvų ilgalaikiam saugojimui.


Ukraina 24 dieną, 2:45 vietos (ir Lietuvos) laiku uždarė savo oro erdvę civiliniams orlaiviams. Tai buvo laiku priimtas sprendimas, nes netrukus prasidėjo Rusijos invazija su didžiuliu raketų ir artilerijos panaudojimu.


Jei 1950 m. įliptumėte į keleivinį lėktuvą ir žvilgtelėtumėte į kabiną, ten būtumėte matę penkis žmones: du pilotus, radijo operatorių, navigatorių ir skrydžio inžinierių.


„Airbus A380“ - didžiausias komercinis keleivinis lėktuvas pasaulyje. Dviaukštis milžinas buvo sukurtas itin ilgoms kelionėms, bet kartais ir jam tenka vienas-kitas trumpesnis maršrutas.
Visai mažas metalinis gumbelis po „Lufthansa“ lėktuvų sparnais atlieka labai svarbų darbą - kas tai?


„Lufthansa“ nuo 2014-ųjų metų modifikuoja savo „Airbus A320“ - po sparnais montuojami mažyčiai gumbeliai. 2013-aisiais Vokietijos oro linijos skaičiavo, kad toks visos flotilės apdorojimas kainuos milijonus, bet vis tiek verta tai daryti. Tik kaip toks mažytis gumbelis gali ką nors pakeisti?


Dviaukščiai, šešių variklių ir ilgesni nei futbolo aikštės sparnai: net stebina, kaip šie dideli monstrai gali pakilti nuo žemės.