Automobilių panaudos verslas
.


Kažkas baigiasi ir kažkas prasideda. Trečiosios kartos „Mercedes-Benz CLA“ premjera padarė didžiulę įtaką automobilių pasauliui. Netrūko ir susižavėjimo balsų, kuriuos greitai nustelbė žinia apie taip pamėgtos A klasės ateitį.


„Jaguar I-Pace“ turėjo būti proveržis britų prekės ženklo istorijoje. Deja, dėl didelio defektų lygio jis niekada nepateisino į jį dėtų vilčių. Neseniai internete pasirodė nuotrauka, kuri patvirtina, kad gamintojui pelningiau buvo supirkti ir atiduoti į metalo laužą beveik naujus automobilius, nei juos remontuoti.


Automobilio vertės praradimas yra vienas iš svarbiausių aspektų, į kurį derėtų atsižvelgti balansuojant eksploatacines išlaidas. Vis daugiau pirkėjų, ypač naudotų automobilių rinkoje, vadovaujasi šiuo rodikliu, ieško modelių, kurie išlaiko savo vertę bėgant metams.


Korozija išlieka vienu iš pagrindinių veiksnių, dėl kurių transporto priemonės nebenaudojamos ir išmetamos.


„Toyota“ ir jai priklausanti „Lexus“ jau daugelį metų buvo laikomi prekių ženklais, siūlančiais itin patikimus automobilius. Tačiau naujausia ataskaita rodo, kad padėtis pasikeitė. Kitas gamintojas tapo reitingo lyderiu.


Didžiausia JAV automobilių naudotojų vartotojų organizacija „Consumer Reports“ ką tik paskelbė transporto priemonių ataskaitą.


Analitikai parengė 13 automobilių reitingą, kurie dažniausiai antrinę rinką pasiekia tik praėjus 15 metų po išriedėjimo iš salono ir visą šį laiką lieka pirmojo savininko rankose.


Profesionalūs ekspertai teigia, kad dažniausios žinomų prekinių ženklų nepatikimumo priežastys yra didelis gedimų skaičius, įvairių automobilių sistemų problemos ir anksčiau aukštų standartų kritimas.


„Bolt Drive“ atstovas pabrėžia, kad budrumas kelyje dar aktualesnis artėjant rudeniui, kai eismui dažniau trukdys lietus ar dargana, didesnę paros dalį bus tamsu, o gatvėse bus daugiau moksleivių.


Turėti automobilį mieste gali būti nepigu – nemažai tenka mokėti už jo draudimą, remontą, parkavimą, o kai kuriems netgi tenka dideles sumas pakloti už nuosavą stovėjimo vietą. „Bolt Drive“ klientų apklausa rodo, kad vilniečiai, kurie naudojasi automobilių dalijimosi paslaugomis, permąsto nuosavo automobilio poreikį ar netgi jo atsisako.


Judumo platforma „Bolt“ pristato naują kategoriją – Vilniuje jau galima pavėžėjimui išsikviesti „Tesla“ elektromobilį. Šiuo žingsniu „Bolt“ siekia paskatinti vairuotojus rinktis elektrines transporto priemones ir suteikti keleiviams daugiau galimybių rinktis tvaresnius kelionių būdus. Vilniuje rinkdamiesi šią kategoriją keliautojai dažniausiai išsikvies „Tesla Model S“, „Tesla Model 3“, „Tesla Model X“ ir „Tesla Model Y“ elektromobilius.