Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Interneto personalizacija ir jos tendencijos
 
 

Interneto personalizacija ir jos tendencijos

.
(6) 2016-04-11 6
Kaunietis dalininkas Vilius Ksaveras Slavinskas internautams žinomas Pikaso vardu. Keturiolika metų 73-ejų komentatorius negaili laiko išreikšti savo nuomonę prie straipsnių politikos temomis. Komentarų rašymas dailininkui padeda išlaikyti dvasinę pusiausvyrą, pasitikėjimą.
(1) 2015-01-27 -30
Davoso mieste (Šveicarija) vykusiame Pasauliniame ekonomikos forume dalyvavo ir Google valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas, kuris pranašavo, kad mums įprastas Internetas, kokį mes jį matome dabar, ateityje išnyks.
(4) 2014-12-08 -10
Jei kada nors lankėtės Vakarų Europos arba Tolimųjų Rytų megapoliuose, atostogavote Egipte, Turkijoje, turbūt pamenate, kiek tariamų draugų susirasdavote eidami pro restoranus, klubus ar parduotuvėles. Žinoma, draugais jie būdavo tik tol, kol griežtai kokį tūkstantąjį kartą pasakydavote „ne“ į jų priekabiuosius „Best food in town, come my friend, it‘s cheap, very cheap“. (Liet. geriausias maistas mieste, užeik, mano drauge, tai pigu, labai pigu).
(0) 2014-03-30 1
Nuo 1990 metų įvairūs Šveicarijos bankai M. Riccai mokėjo už tai, kad jis įsilaužtų į jų sistemą. Tokiu būdu randant sistemines klaidas ir trūkumus buvo siekiama kaip įmanoma efektyviau užtikrinti banko klientų asmeninių duomenų saugumą. Po kelių sėkmingų bandymų M. Ricca įkūrė „Ilion Security“, kuri gana greitai tapo lyderiaujančia verslo rizikos valdymo įmone visoje Šveicarijoje.
(0) 2014-03-12 1
Internetas nepripažįsta sienų, taigi būtų logiška manyti, kad Pasaulinio Voratinklio vartotojai nebijo tiesiai pasakyti savo nuomonę virtualioje erdvėje. Tačiau jei tikėti kompanijos Ericsson ConsumerLab atlikta apklausa, taip nėra. 68% vartotojų baiminasi laisvai išsakyti tai, apie ką galvoja.
(0) 2013-10-14 0
Korporacijos Google tarnybų naudojimo sąlygos vėl pasikeitė. Dabar paieškos gigantas gali naudoti vartotojų vardus ir fotografijas tam tikruose reklaminiuose skelbimuose. Tai gali įvykti tik tuomet, kai vartotojas paspaudė +1 kompanijos ar prekinio ženklo puslapyje, kurį galima rasti Google tarnybų svetainėse.
(0) 2013-09-02 1
Galima nuspėti, kad atsirastų žmonių, nepritariančių išmaniojo miesto idėjai, tačiau galime neabejoti, kad visi norime gyventi laimingame mieste, rašo BBC. Turime pastebėti, kad mūsų laimė fiksuojama kiekviename žingsnyje – nuo „Twitter“ žinučių iki „Facebook“ paskyrų peržiūrų – kiekvienas veiksmas nurodo mūsų laimės suvokimą.
(5) 2013-02-19 0
Įsivaizduokite internetą, kuriame neregimos rankos paskirsto informaciją ir sprendžia, ką matysite, o ko ne. Kur kažkas nusprendžia, kokias skaitysite naujienas, kokius produktus ir kokias kainas jums parodys. Ir net su kokiais žmonėmis susipažinsite. Įsivaizduokite pasaulį, kuriame jums atrodys, kad renkatės jūs, tačiau iš tiesų jūsų pasirinkimai yra apriboti tiek, jog jums lieka tik kontrolės iliuzija.
Metai: visi

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos