Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Konkurenciniai karai
 
 

Konkurenciniai karai

.
(0) 2020-03-31 9
Lietuvos ambasadorė Kinijoje Ina Marčiulionytė pasidalino informacija, su kokiais iššūkiais tenka susidurti prekes užsakant Kinijoje, kai konkurencija dėl jų – didžiulė, - skelbia ELTA agentūra.
(5) 2016-02-17 -45
Kuo sparčiau mažėja rusų pajamos, tuo siurrealistiškesne tampa reklama, kuriama pagal nekilnojamojo turto (NT) kompanijų – rinkos dalyvių užsakymus.
(26) 2015-01-09 84
Naftos kainos toliau ritasi žemyn. Kaip ir degalų kainos ES šalyse. Lietuvoje degalai irgi pinga, bet tik tūkstantosiomis euro dalimis. Ženkliau mažinti kainas priverčia tik kainų karas, į kurį įsivėlė didieji degalinių tinklai, reaguodami į gerokai pigiau degalus pardavinėti pradėjusią bendrovę iš Lietuvos pajūrio. Pasirodo, mažinti kainas yra iš ko ir kitiems degalinių tinklams. „Uždarbis turi būti protingas. Vadovaujuosi šia taisykle, todėl ir kainos mano degalinėse yra tokios, kokios yra“, – nesiskųsdamas aiškino degalų kainas jau ir Kaune mažinantis verslininkas.
(0) 2014-09-08 35
IKEA nufilmavo naujovišką reklamą, kurioje šaiposi iš „Apple“, ir katalogą pristato taip, tarsi tai būtų ilgai lauktas „iPhone“.
(4) 2014-02-17 0
Telekomunikacijų bendrovių karai džiugina vartotojus, kuriems pastaruoju metu nestigo bendrovių dėmesio ir vienas už kitą pigesnių pasiūlymų. Reklamos specialistų nuomonės dėl karo naudos komunikacijų bendrovėms išsiskiria: vieni mano, kad kare laimėtojų nebūna, o kiti tikina, kad konkurencinė kova atsiperka su kaupu. Tačiau dėl vieno sutinka visi – nuožmi kova tik prasideda. Kad telekomunikacijų įmonių karai gali trukti labai ilgai, byloja ir JAV telekomunikacijų milžinių pavyzdys.
Metai: visi

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos