Netradicinis transportas
.
(1)
2025-12-26
51
„Volkswagen Group“ vadovas Oliveris Blume’as atvirai kalba apie „technologinį lūžio tašką“.
(0)
2025-12-23
3
Kinai greičiau sprendžia problemas ir priima sprendimus, todėl visas procesas spartėja.
(0)
2025-12-22
13
Klientai, svarstantys apie automobilio pirkimą, atsisako naujo elektromobilio idėjos ir grįžta prie transporto priemonių su vidaus degimo varikliais.
(0)
2025-12-14
15
Jei egzistuotų akumuliatorius, kurio energijos tankis būtų panašus į skystojo kuro, būtų priimtino patvarumo ir gamybos sąnaudų, niekas nesvarstytų rinktis tarp vidaus degimo variklio ir elektromobilio.
(5)
2025-12-12
4
Abi įmonės pripažįsta, kad bendras projektas turi vieną pagrindinį tikslą: parodyti, jog Europa gali gaminti elektromobilius už kainą ir kokybę, konkurencingą su Kinijos produkcija.
(0)
2025-12-10
17
Naujasis V6 TDI tampa savotišku tiltu tarp dyzelinio variklio tradicijų ir šiuolaikinių elektrifikacijos sprendimų.
(0)
2025-12-08
4
Elektromobilių įkrovimo infrastruktūra pradeda atlikti visiškai naują vaidmenį energetikos sistemoje. Įkrovimo stotelės gali būti daugiau nei tik elektros vartojimo taškai – ir tai nėra spėlionės. Taip, jau šiandien jos tampa aktyviomis viso energetikos sektoriaus dalyvėmis, nes geba reaguoti į tinklo poreikius.
(0)
2025-12-07
2
Kai kurie saugumo bandymai būna nuobodūs ir pasikartojantys, o kiti įstringa atmintyje ilgam. Kinų gamintojas BYD pasirinko antrąją kryptį, surengdamas reginį, kurį sunku pavadinti standartiniu.
(0)
2025-12-06
9
Kaip išgelbėti dyzelinį variklį nebrangiomis priemonėmis ir išvengti brangių modernizacijų ar net skaudžių sprendimų – tokių kaip jo „išmetimas į istorijos šiukšlyną“ dėl per didelės taršos? Mokslininkai ką tik pateikė atsakymą.
(5)
2025-12-05
0
Planuojamas 2035 m. draudimas registruoti vidaus degimo variklius turinčias transporto priemones Europos Sąjungoje atrodo vis mažiau tikėtinas.

