Transporto rinkos naujienos
.


Ekspertai nustatė, kurie automobilių prekių ženklai turi ištikimiausius klientus. Jie keičia senus automobilius į naujus tos pačios markės modelius.


Vos prieš kelerius metus Kinijos automobilių ir motociklų gamintojai pristatė savo naujausius modelius, kurie buvo akivaizdžios sėkmingų modelių kopijos.


Kol dauguma automobilių gamintojų koncentruojasi tik į elektrifikaciją, Bavarijos gamintojas nusprendė eiti savo keliu. Tai kelia ir smalsumą, ir tam tikrų abejonių.


Jungtinėje Karalystėje buvo apklausta daugiau nei 30 000 vairuotojų, siekiant nustatyti nepatikimiausią automobilį, kuris dažnai sugenda ir reikalauja brangaus remonto.


„Tesla Cybertruck“ turėjo tapti pagrindiniu Ostine įsikūrusio amerikiečių gamintojo pardavimų varikliu, tačiau – iš dalies dėl Elono Musko politinio įsitraukimo – tapo savotiška kliūtimi.


„Mitsubishi Europe“ prezidentas Frankas Krolis skelbia naujas plėtros kryptis. „Colt“ ateitis neaiški. Kas toliau laukia Europai skirto „Mitsubishi“ modelio?


Europos keliuose gali pasirodyti visiškai naujas stabdžių žibintas – šį kartą automobilio priekyje. Inžinieriai testuoja, ar žalias signalas pagerins pėsčiųjų saugumą.


Daugelis žmonių rimtai svarsto galimybę įsigyti elektromobilį iš Kinijos, o pagrindinės paskatos yra vartotojų atsiliepimai ir galutinė kaina.


Automobilių gamintojai jau seniai ragina Europos Sąjungą sukurti naują mažų miesto automobilių segmentą, panašų į japoniškus kei automobilius. Nors buvo prognozuojama, kad idėją bus sunku patvirtinti ir įgyvendinti, Ursula von der Leyen išreiškė teigiamą nuomonę, uždegdama žalią šviesą.