Netradicinis transportas
.
(3)
2025-12-11
1
Abi įmonės pripažįsta, kad bendras projektas turi vieną pagrindinį tikslą: parodyti, jog Europa gali gaminti elektromobilius už kainą ir kokybę, konkurencingą su Kinijos produkcija.
(0)
2025-12-10
10
Naujasis V6 TDI tampa savotišku tiltu tarp dyzelinio variklio tradicijų ir šiuolaikinių elektrifikacijos sprendimų.
(0)
2025-12-08
4
Elektromobilių įkrovimo infrastruktūra pradeda atlikti visiškai naują vaidmenį energetikos sistemoje. Įkrovimo stotelės gali būti daugiau nei tik elektros vartojimo taškai – ir tai nėra spėlionės. Taip, jau šiandien jos tampa aktyviomis viso energetikos sektoriaus dalyvėmis, nes geba reaguoti į tinklo poreikius.
(0)
2025-12-07
1
Kai kurie saugumo bandymai būna nuobodūs ir pasikartojantys, o kiti įstringa atmintyje ilgam. Kinų gamintojas BYD pasirinko antrąją kryptį, surengdamas reginį, kurį sunku pavadinti standartiniu.
(0)
2025-12-06
9
Kaip išgelbėti dyzelinį variklį nebrangiomis priemonėmis ir išvengti brangių modernizacijų ar net skaudžių sprendimų – tokių kaip jo „išmetimas į istorijos šiukšlyną“ dėl per didelės taršos? Mokslininkai ką tik pateikė atsakymą.
(5)
2025-12-05
0
Planuojamas 2035 m. draudimas registruoti vidaus degimo variklius turinčias transporto priemones Europos Sąjungoje atrodo vis mažiau tikėtinas.
Vokietijos smūgis Kinijai. Lengvi kaip plunksna, galingi kaip elektrinė. Jau pradėjo gaminti (Video)
(0)
2025-12-03
2
Techninės charakteristikos įspūdingos: modulių galia siekia nuo 95 iki daugiau kaip 500 vatų, o jų masė – vos 2,9 kg vienam kvadratiniam metrui, todėl tai yra vieni lengviausių sprendimų savo klasėje.
(0)
2025-11-29
0
„Hyundai“ ketina sutrumpinti elektromobilių įkrovimo laiką iki 3 minučių, kad jie nebūtų patogesni nei benzininiai degalinėse.

