Netradicinis transportas
.


Proveržis Kinijos automobilių pramonėje. Energijos tankis pasiekia rekordines vertes.


Kai degalų kainų pokyčiai degalinėse primena „amerikietiškus kalnelius“, elektromobilių savininkai gali į tai žiūrėti ramiau. Tuo tarpu vairuotojai, turintys vidaus degimo variklius, nervingai seka kiekvieną benzino kainos pokytį, elektromobilių naudotojai džiaugiasi santykinai stabiliais energijos kaštais. Ar tai reiškia, kad tokie automobiliai iš tiesų yra ekonomiškesnis pasirinkimas?


„Dacia Hipster Concept“ – tai rumunų prekės ženklo įperkamo elektromobilio vizija.


Automobilių parkas šalyje keičiasi nepriklausomai nuo mūsų pageidavimų. Elektriniai automobiliai vis dar išlieka nišiniai, tačiau hibridiniai – nuo lengvųjų iki įkraunamų („plug-in“) – jau tapo kasdienybe.


Kol dauguma automobilių gamintojų koncentruojasi tik į elektrifikaciją, Bavarijos gamintojas nusprendė eiti savo keliu. Tai kelia ir smalsumą, ir tam tikrų abejonių.


Vokietijos automobilių klubas ADAC išbandė šešis elektromobilius, norėdamas išsiaiškinti, kas nutinka, kai akumuliatoriaus įkrovos indikatorius pasiekia nulį.


„Volkswagen“ kelioms dienoms sustabdys elektromobilių gamybą savo gamyklose Cvikau ir Hanoverio miestuose.


Tai reiškia ne tik požiūrio pokyčius į būsimus modelius, bet ir tolimesnį esamų, vidaus degimo varikliais varomų versijų palaikymą tiek, kiek bus įmanoma.


Didžiausi elektromobilių trūkumai – nepakankamas nuvažiuojamas atstumas, ilgas įkrovimo laikas ir daugelyje šalių neišvystytas įkrovimo tinklas.


„Stellantis“ kuria naują akumuliatorių ir įkrovimo sistemą elektromobiliams. Sistema, vadinama IBIS, naudoja lengvesnę ir pigesnę bateriją, todėl nereikia atskiro keitiklio ir įkroviklio.