Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Teisiniai reikalavimai automobilių techninei įrangai
 
 

Teisiniai reikalavimai automobilių techninei įrangai

.
(0) 2024-09-18 10
Italijos vyriausybė siekia, kad Europos Sąjunga atšauktų planus drausti automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimą nuo 2035 metų, skelbiama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(0) 2024-01-17 -94
AAD pareigūnai tikrins į aplinką išmetamų teršalų – anglies monoksido (transporto priemonių su benzininiais vidaus degimo varikliais), dūmingumo (transporto priemonių su dyzeliniais vidaus degimo varikliais) atitiktį nustatytiems ribiniams dydžiams, pavojingų eksploatacinių skysčių (tepalų, degalų) nuotėkį į aplinką.
(9) 2024-01-10 1
Sunaikinę taršius automobilius gyventojai ir šiais metais galės gauti kompensacijas įsigiję mažiau taršų automobilį, arba kompensacines išmokas už išlaidas visuomeniniam transportui, dalijimosi paslaugoms, dviračiui, elektriniam dviračiui, triračiui, keturračiui ar paspirtukui. Tam iš Klimato kaitos programos iš viso skirta 13 mln. eurų.
(1) 2023-12-24 5
Svoris, polinkis į mažesnių dydžių transporto priemones ir įkrovimo prievadas – visa tai apsunkina amerikietiško automobilio kelią į Europą.
(0) 2023-11-09 10
Nauji automobiliai yra sparčiai elektrifikuojami ne tik dėl ekologinių sumetimų. Taip, gamintojai yra spaudžiami mažinti transporto išskiriamą emisiją, bet yra ir kita bėda – vidaus degimo varikliai jau yra beveik pasiekę savo našumo ribas. Ar dar yra galimybių juos patobulinti, kad šie būtų ne tik galingesni, bet ir efektyvesni, ir ar apskritai verta tą daryti?
(0) 2023-08-01 22
Rusijos Federacijos pramonės ir prekybos ministerija sugalvojo iniciatyvą įpareigoti taksi įmones pirkti tik Rusijos gamybos automobilius. Tokie planai sukėlė taksi įmonių nepasitenkinimą.
(17) 2023-02-14 -10
Europos Parlamentas antradienį balsavo už tai, kad nuo 2035 metų būtų uždrausta pardavinėti naujus benzininius ir dyzelinius automobilius, išmetančius anglies dvideginį, ir taip buvo įveikta paskutinė teisėkūros kliūtis.
(0) 2022-11-17 11
„Lamborghini“ kompanija, kuri priklauso „Volkswagen“ koncernui, neskuba elektrifikuotis ir yra kupina ryžto išlaikyti automobilių su vidaus degimo varikliais gamybą net po 2035 m., kai oficialiai tokius automobilius Europos Sąjungos teritorijoje pardavinėti bus draudžiama.
(108) 2021-12-27 46
Naujasis Čekijos Respublikos vyriausybės vadovas Petras Fiala paskelbė nepritarsiantis ES Komisijos planuojamam vidaus degimo variklių uždraudimui nuo 2035 m.
(8) 2021-10-07 10
Europos Komisija iki metų pabaigos planuoja pristatyti griežtesnį transporto ekologijos standartą „Euro 7“, kuris bus taikomas visiems benzininiams ir dyzeliniams automobiliams, furgonams, sunkvežimiams bei autobusams. Specialistų teigimu, pirmosios į viešumą patekusios naujojo reglamento gairės leidžia prognozuoti, kad šis standartas bus paskutinis toks išmetamųjų dujų reguliavimo dokumentas, iš esmės lemsiantis netaršių automobilių dominavimą.
(3) 2020-12-28 9
Didžiosios Britanijos žurnalas „Top Gear“ rašo, kad „Lamborgini“ ir „Bugatti“ kompanijų prezidentas Stephanas Winkelmannas pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.
(3) 2020-12-14 19
Savaitinis laikraštis „Automotive news Europe“, remdamasis Japonijos naujienų agentūra „NHK“, rašo, kad Japonijos valdžia nuo 2035 m. ruošiasi uždrausti naujų automobilių prekybą su vidaus degimo varikliais.
(1) 2020-11-01 -1
Lietuvoje įsigaliojus registracijos mokesčiui, už daugelį šalyje registruojamų ar perregistruojamų automobilių reikia susimokėti. Kokią sumą teks atseikėti, paaiškėja mokestį apskaičiavus specialiomis skaičiuoklėmis. Tačiau aklai pasitikėti skaičiuotojais neverta, sako „Delfi“ skaitytoja, kuri, registruodama naujai įsigytą automobilį, turėjo pasiginčyti su registracijos mokestį renkančios „Regitros“ darbuotojais.
(0) 2020-09-07 -4
Nuo automobilių registracijos mokesčio įvedimo Lietuvoje praėjo du mėnesiai. Nepaisant to, vairuotojams vis dar kyla klausimų – į redakciją kreipėsi skaitytojas Karolis. Jo teigimu, automobiliui neturėjo būti taikomas registracijos mokestis, tačiau jį visgi teko susimokėti. „Regitra“ paaiškino, kodėl taip atsitiko ir kaip buvo apskaičiuotas mokestis.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos