Šeimos verslas
.
(0)
2018-05-09
6
Kai nori sukurti pasaulinę rinkos lyderę, turi gerai apgalvoti jos pavadinimą. Jis turi būti lengvai įsimenamas, paprastas, bet kartu ir prasmingas bei gražus. „Amazon“ neabejotinai yra vienas garsiausių vardų prekybos srityje, bet ar žinote, kaip jis šovė Jeffui Bezosui į galvą? Jo pasitelktą įmonės pavadinimo sugalvojimo metodiką būtų sunku pritaikyti kur nors kitur.
(0)
2017-09-05
1
„Microsoft“ įkūrėjas antrą kartą per pastarąsias 33 dienas persislinko į antrąją „Forbes“ reitingo eilutę – liepos mėnesio pabaigoje jį jau buvo aplenkęs Jeffas Bezosas.
(8)
2015-12-10
44
<i>„Energija – vienintelis rinkos produktas, iki šiol, iš esmės, naudojamas iš karto, vos sukurtas, – sako Jurijus Balašovas. – Tai tas pats, lyg štai šį pyragėlį oficiantas ne atne
(0)
2015-06-01
20
Japonijos viešbutis „Hoshi Ryokan“ – seniausia pasaulio šeimos įmonė, kuri nuo 718 metų vilioja tradiciniais valgiais ir maudynėmis. Kas rytą 76 metų Zengoro Hoshi suduoda į gongą. Tuomet viešbučio svečiai sutupia aplinkui jį ant demblių ir pagarbiai klausosi budistinio gyvenimo išminties. Nenuostabu – juk kalba palikuonis tų, kuriems pavyko daugiau nei 1300 metų išlaikyti šeimos bendrovės statusą. Bet dabartinis, 46-osios šeimos kartos atstovas nėra tikras, ar bendrovei pavyks išlikti.
|
||