Mokslo ir technologijų pasaulis

Po 34 metų! 13-metis pirmasis istorijoje pasiekė paskutinį „Tetrio“ lygį! (Video)
Publikuota: 2024-01-04

13-metis užtruko 40 minučių, kad pasiektų neįtikėtiną 157-ąjį „Tetrio“ lygį, kol pasirodė mėlynas „mirties ekranas“.

Trylikametis Willisas, internete žinomas kaip Blue Scuti, sugebėjo užbaigti „Tetris“ vaizdo žaidimą iki pat pabaigos, įveikdamas 157 lygį. Vaikinas žaidimo eigą paskelbė „YouTube“.

Tetris buvo išleistas NES 8 bitų konsolėje 1989 m. Žaidėjai, kurie galėjo pasiekti 29 lygį, anksčiau buvo laikomi tikrais virtuozais, nes blokai krenta taip greitai, kad beveik neįmanoma patekti į kitą lygį. Daugelį metų žaidėjai tikėjo, kad 29 lygis yra paskutinis lygis. Tačiau 2011 m. žaidėjas, vardu Tor Aakerlund, pasiekė 30 lygį, naudodamas „hipertapping“ metodą, kad susidorotų su krintančių blokų greičiu. 2018 m. žaidėjas, vardu Joseph Sali, pasiekė 31 lygį, o 2020 m. – 35 lygį.

2020 m. kitas žaidėjas, vardu Cheezas, per „Tetris“ varžybas pristatė „rolling“ techniką. Apatinės valdiklio dalies vibracija leido jam mygtukus paspausti 2 kartus greičiau ir galiausiai jis pasiekė 40 lygį. Naudodamas „hipertapping“ ir „rolling“ techniką, žaidėjas EricICX 2022 m. pasiekė 95 lygį.

 

Problema su žaidimo įveikimu taip pat yra ta, kad po 138 lygio sugenda blokus nuspalvinančios spalvų paletės, dėl to kai kurias spalvas sunku atskirti. Tačiau 2023 m. lapkritį PixelAndy vis tiek pasiekė 148 lygį, kol jį nugalėjo Blue Scuti.

Anksčiau žaidėjai tikėjo, kad „mirties ekranas“ „Tetris“ pasirodo baigus 155 lygį, kai dėl perpildymo klaidos sulūžta „Tetris“ NES kodas. Tačiau Blue Scuti sugebėjo pasiekti 157 lygį ir tik tada pasirodė „mėlynasis mirties ekranas“. Vaikinui prireikė 40 minučių.

 

 

Įdomu tai, kad „Tetris“ neturi tiksliai apibrėžto galutinio lygio – žaidimas baigiasi, kai jis sugenda dėl atminties perpildymo ir pasirodo „mirties ekranas“. Anksčiau žaidėjai manė, kad tai įvyksta 155 lygyje, tačiau Blue Scuti pavyko žengti toliau.

2021 m. kūrėjas Gregas Cannonas užprogramavo robotą žaisti iki tokio lygio, kurio žmonės fiziškai nepasiekia. Jo „StackRabbit“ programa sugebėjo pasiekti 237 lygį, kol žaidimas „sugriuvo“.

Trumpai tariant, „mirties ekranas“ atsiranda ilgų žaidimų seansų metu, kai „Tetris“ NES kodas sulūžta dėl baitų perpildymo klaidos, dėl kurios įvyksta gedimas.