„Microsoft“ stabdo ambicingą „Minecraft“ atnaujinimą: jis tiesiog per sudėtingas?
|
JAV technologijų milžinė „Microsoft“ sustabdė ambicingą kompiuterinio žaidimo „Minecraft“ atnaujinimo projektą, pripažinusi, kad techniškai jis yra per sudėtingas, rašoma komandos, atsakingos už populiarųjį nuotykių ir statybų žaidimą, tinklaraščio įraše. „Microsoft“ pristatė projektą, pavadintą „Super Duper Graphics Packs“, didžiausioje pasaulyje vaizdo žaidimų prekybos parodoje „E3“ 2017 metais. „Deja, projektas pasirodė techniškai per sudėtingas, kad įgyvendintume jį, kaip planuota“, – rašoma tinklaraščio įraše. „Suprantame, kad ši žinia nuvils dalį žaidimo gerbėjų – „Super Duper“ buvo sulaukęs daug entuziastingo pritarimo ir studijoje, ir už jos ribų, tačiau, deja, nesame patenkinti tuo, kaip naujinys funkcionavo įrenginiuose“, – pridūrė „Microsoft“ atstovai. „Dėl šios priežasties stabdome žaidimo atnaujinimą ir ieškosime kitų būdų, kaip suteikti „Minecraft“ naują kvėpavimą“, – pažadėjo „Microsoft“. „Minecraft“ suteikia žaidėjams galimybę kurti ištisas visatas atskirai arba kartu su kitais žaidėjais internete. Įkvėpta „Lego“ ir jos plastikinių kaladėlių, ši skaitmeninė žaidimo versija yra nepaprastai populiari tarp vaikų ir paauglių. Gegužės mėnesį „Minecraft“ pranešė, kad per 10 metų – nuo tada, kai žaidimas buvo sukurtas, – buvo parduota 176 mln. jo versijų. 2018 metų spalį naujienų svetainė „Business Insider“ teigė, kad žaidimas pritraukia 91 mln. žaidėjų per mėnesį. | ||||||
| ||||||