Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Rinka » Apžvalgos

Kuo gali nustebinti ir suvilioti „ASUS ROG“ serijai priklausančios žaidimų pelės: „ROG Gladius II“ ir „ROG Strix Impact“ apžvalga

2017-06-30 (0) Rekomenduoja   (2) Perskaitymai (330)
    Share

Šiais laikais sunkiau surasti produktą, kuris būtų skirtas kam nors kitam, o ne žaidėjams. Tokias įvairių gaminių serijas turi kone kiekvienas kompiuterinės technikos gamintojas. Ne išimtis ir „Asus“, su savo gerai visiems žinomu „Republic of Gamers“, arba tiesiog ROG, prekės ženklu. Šiuo prekės ženklu „Asus“ puošia vaizdo plokštes, pagrindines plokštes, nešiojamus kompiuterius, monitorius, klaviatūras, kitus įrenginius ir, žinoma, peles.

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kaip tik apie kompiuterines peles šiandien ir pakalbėsime. „Asus“ buvo malonūs ir mums išbandyti atsiuntė net dvi „ROG“ serijos atstoves: „ROG Gladius II“ ir „ROG Strix Impact“.Tai, suprantama, į žaidėjus orientuotos pelės. O mums įdomu, kokiomis savybėmis jos pasižymi ir kuo gali nustebinti ir suvilioti savo pirkėjus. 

Pakuotė ir komplektacija

Pirma pažiūrėkime, kokioje pakuotėje atkeliauja „ROG Strix Impact“. „Asus“ pasirūpino geros kokybės medžiagomis, nes dėžutę malonu liesti, ji atrodo tvirta. Priekinėje dėžutės dalyje daug informacijos nepateikiama. Matome pelės nuotrauką ir jos pavadinimą. Sužinome, kad tai ROG šeimos atstovė - produktas, skirtas žaidėjams. Galinėje pakuotės pusėje gamintojas pateikia pagrindines „ROG Strix  Impact“ savybes. Paaiškėja, kiek mygtukų gauname, ir ką jie gali padaryti. Neužmiršta pranešti ir apie šviečiantį ROG logotipą. Kiek žemiau „Asus“ pateikia minimalius sisteminius reikalavimus norint pajungti pelę, pranešama, kad pelė atsako 1000 Hz dažnumu per sekundę. Norintiems papildomos programinės įrangos reikės turėti interneto prieigą.

Dėžutės šonuose „Asus“ pirkėją informuoja, kad „ROG Strix Impact“ turi „Omron“ jungiklius, kurie pasiruošę ištverti 50 mln. paspaudimų, o pati pelė yra lengva ir pritaikyta žaidėjams. Kitame šone sužinome apie „AURA RGB“ apšvietimą, integruotą pelėje, ir DPI mygtuką.

„Asus“ pakuotę suprojektavo taip, kad galimi pirkėjai parduotuvėje galėtų atverti dėžutės priekį ir pamatyti pačią pelę. Ji lieka apsaugota permatomo plastiko.

Atidarę dėžutę randame pačią „ROG StrixImpact“ pelę, knygutę ir porą lipdukų.

Dabar patikrinkime, kaip atrodo „ROG Gladius II“ pakuotė, ir kas patalpinta jos viduje. „ROG Gladius II“ dėžutė kur kas didesnė nei „ROG Strix Impact“. Ji tokia pat maloni liesti ir atrodo, kad pagaminta iš tokių pat medžiagų.

Ant dėžutės priekio randame „ROG Gladius II“ nuotrauką su pilnu produkto pavadinimu. Galinėje dėžutės dalyje informacijos apie „ROG Gladius II“ kur kas daugiau. Čia trumpai apibūdinamos pagrindinės pelės savybės. Sužinome apie atjungiamą kabelį, RGB LED, DPI valdymą, „Alps“ ratuko enkoderį ir kitus privalumus. Žemiau surašytos kitos „ROG Gladius II“ specifikacijos. „Asus“ praneša apie 1200 DPI optinį sensorių, 1000 Hz per sekundę atsako dažnumą, pakuotės komplektaciją ir minimalius operacinės sistemos reikalavimus. Norintys „Asus Armoury“ programinės įrangos privalo turėti interneto prieigą jai parsisiųsti.

Pakuotės šonuose randame papildomos informacijos apie „ROG Gladius II“. Pelė turi „Omron“ jungiklius, kurių ištvermės reitingas siekia net 50 mln. paspaudimų. Kitoje pusėje rašoma apie „Aura RGB“ apšvietimą nepriklausomus kairį ir dešinį mygtukus bei atjungiamą kabelį.

Dėžutė irgi atsidaro, jei pirkėjas norėtų pelę apžiūrėti parduotuvėje. Tiesa jos paliesti negalėsite, nes ji apsaugota plastiko.

„ROG Gladius II“ dėžutėje randame pačią pelę, du kabelius, vienas jų yra 1 m. (guminis), kitas 2 m. ilgio (įvilktas į medžiagą), pakaitinius „Omron“ jungiklius, lipduką ir naudotojo vadovą.

 

 

Žvilgsnis iš arčiau

Pažvelgus į „ROG Strix Impact“ iš viršaus, matoma visa pelės forma, ji nėra labai įmantri. Nuo priekio ji kiek platėja, o link galo staiga susiaurėja. Galinėje susiaurėjimo zonoje matome „ROG“ logotipą, kuris gali šviesti įvairiomis spalvomis. Į akis iš kart krenta, kad kairysis ir dešinysis mygtukai yra atskiri nuo korpuso. Pasak „Asus“, tai turi suteikti patogumo. Kaip žinome, po mygtukais slepiasi „Omron“ jungikliai, kurie turi ištverti net 50 mln. paspaudimų. Tarp mygtukų randame ratuką su guminiu liečiamu paviršiumi. Gumoje išpjaustyti įvairūs grioveliai, kad suteiktų geresnį sukibimą. Virš ratuko matome DPI reguliavimo mygtuką, kuriuo galime pasirinkti vieną iš dviejų DPI reikšmių. Jei netinka gamyklinės reikšmės, jas galima pasikeisti „Armoury“ pagalba.

 

Apvertus pelę galime pažiūrėti į jos apačią. Gamintojas čia pateikia įvairią su „ROG Strix Impact“ susijusią informaciją, pačiame centre matome optinį jutiklį. „Asus“ panaudojo tris plastmasinius padukus, kurie atrodo pagaminti iš kietos plastmasės. Žiūrint į pelę iš apačios galime pamatyti jos kiek kitokias linijas nei žiūrint iš viršaus.

„ROG Strix Impact“ šonai paprasti, čia netgi nėra papildomų mygtukų. Per visą šoną yra plastmasinis paviršius, galinėje dalyje linijų tekstūra, kuri turėtų suteikti geresnį sukibimą, gaila, kad tai ne guma. Pats pelės aukštis nėra didelis, ji atrodo elegantiškai.

 

Pelės galas užapvalintas, o per vidurį matome ROG logotipą. Priekyje randame laidą, jis neatjungiamas. Iš čia dar geriau matosi ratuko gumos tekstūra.

 

„ROG Gladius II“ forma iš viršaus jau kur kas įmantresnė. Kairysis jos šonas eina kone tiesiai ir užapvalėja ties galu. Tuo tarpu dešinėje „Asus“ pasitelkė išlankstymus, kad suteiktų ergonomiškumo. Tad pelė yra pritaikyta dešiniarankiams. Abu pagrindiniai klavišai (kairys ir dešinys) yra atskiri nuo korpuso ir net ne vienodo dydžio. Kairysis yra kur kas ilgesnis, taip galimai siekiama padidinti patogumą jį spaudžiant įvairiai laikant pelę. Tarp klavišų yra ratukas, jo guminis liečiamas plotas yra su linijų tekstūra. Už jo DPI keitimo mygtukas. Ant pelės galinės dalies galime pamatyti ROG logotipą, jis šviečia, o spalvą ir efektus galima reguliuoti per „Asus Armoury“ programėlę.

Apvertus pelę labai gerai pasimato jos forma. Padukų „Asus“ sugalvojo panaudoti 4. Jie iš pakankamai minkštos plastmasės. Po keturiomis apvaliomis apsauginėmis gumelėmis rasime varžtus. Juos reikia atsukti, jei kartais sugalvotume pakeisti „Omron“ jungiklius. Apačios viduryje puikuojasi „PWM 3360“ 1200 DPI optinis pelės jutiklis. Arčiau link priekio matome jungiklį, kurį reikia nuspausti norint ištraukti kabelį. Tai užtikrina, kad laidas pats niekad neatsijungs.

 

Kairiame pelės šone randame net tris mygtukus. Du standartiniai atliekantys jiems gamykliškai priskirtas užduotis (pirmyn/atgal). O trečiasis, esantis per pelės vidurį, kaip ir visi kiti gali būti programuojamas, bet jo gamyklinė funkcija yra pakeisti DPI reikšmę tuo metu, kai jį laikote. Pavyzdžiui: žaidime taikantis su optiniu taikikliu, kai kiekvienas minimalus judesys gali nulemti taiklumą, tai gali padėti. Kone visame pelės šone yra guma su linijų tekstūra, ji leis pelę laikyti tvirčiau. Dešinėje pusėje nieko įdomaus, tik guma padedanti geriau sugriebti pelę.

 

„ROG Gladius II“  gale mus pasitinka ROG logotipas, jo veikimą galime reguliuoti per „Asus“ programinę įrangą. Tai „AURA RGB“ apšvietimo dalis

Priekyje didelė skylė prijungti kabeliui. Pats kabelis specialiai išpjautas, kad įkištas neklibėtų ir neišsitrauktų neatjungus užrakto pelės apačioje. Iš priekio matosi , kad du pagrindiniai mygtukai yra išlenkti dėl patogumo. Ratuko guminio paviršių linijų tekstūra iš čia matosi dar geriau. „Asus“ labai naudoja linijų derinius, kad papuoštų pelę. Priekyje iš linijų padarytas raižinys suteikia automobilių grotelių įspūdį, atrodo, kad pelei reikalingas aušinimas.

Abi peles sustačius vieną šalia kitos iš kart pasimato jų dizaino skirtumai. „ROG Strix Impact“ atrodo labai grakšti ir yra žemo profilio. Jos aukščiausia vieta yra link pabaigos, nuožulnumas į priekį yra pastovus, o į galą intensyvėja. Tuo tarpu „ROG Gladius II“ panaši į tanką. Ji masyvi, o jos aukščiausia vieta - ties viduriu. Link priekio einantis nuožulnumas nėra stiprus, o nuožulnumas į galinę dalį intensyvesnis. Pati forma primena pusmėnulį.

Specifikacijos

  „ROG Gladius II“ „ROG Strix Impact“
Jungtis USB 2.0 USB 2.0
Laidas 1m. guminis / 2m. įvilktas į medžiaginę rankovę 2m. guminis

Išmatavimai, mm

(I x P x A)

126 x 67 x 45 115 x 62 x 39
Svoris, g. 110 (be kabelio) 91 (be kabelio), 110 (su kabeliu)
Jutiklis Optinis 1200 DPI („PWM 3360“) Optinis 5000 DPI („PWM 3310“)
Jungikliai „Omron“ „Omron“

[nextpage title="Programinė įranga"]

„Armoury“ programinę įrangą nagrinėsime pasitelkę „ROG Gladius II“ pelę ir tik palyginsime su „ROG Strix Impact“ programinėje įrangoje matomais skirtumais.

„Armoury“ galime parsisiųsti iš „Asus“ svetainės, ją rasime užėję į turimos pelės puslapį, „support“ skiltį. Pati programėlė užima beveik 80 MB, ją suinstaliuoti paprasta, tiesiog reikia spausti „next“.

Įjungus „Armoury“ programėlę, ji iš karto pasiūlė atnaujinti pelės programinę įrangą, tą ir padarėme. Procedūra su „ROG Strix Impact“ praėjo labai greitai, su „ROG Gladius II“ užtruko ilgiau nei minutę. Po sėkmingo atnaujinimo mus pasiekia žinutė, kad programinės įrangos atnaujinimas yra sėkmingas.

 

Tada patenkame į pirminį „Armoury“ langą. „Mouse“ skiltyje galime pasirinkti vieną iš profilių („Impact“ šios galimybės neturi) ir jį perjungti specialiomis „Gladius II“ kombinacijomis. Nuo profilių žvelgiant į kairę matome „Buttons“ (Mygtukų), „Performance“ (Sparta), „Lighting“ (Apšvietimas) ir „Calibration“ (Kalibracija) skiltis, pastarosios „Impact“ pelė neturi. Apie kiekvieną iš jų plačiau tuoj pat ir pakalbėsime.

Pradedame nuo mygtukų skilties. Čia, kaip minėjome, galėsite nustatymus saugoti viename iš trijų profilių, tarp jų peršokant su „Gladius II“ mygtukų kombinacija. Mygtukų skiltyje, žinoma, galima konfigūruoti mygtukus. Tiesa, kitų funkcijų negalima priskirti kairiam pagrindiniam mygtukui. Kiti mygtukai gali gauti įvairius pakeitimus. Naudotojui panorėjus, ne problema sukeisti mygtukų atliekamas užduotis ar net juos išjungti. Tą patį galime atlikti ir su šoniniais mygtukais.

 

  

Toliau „Performance“ skiltis. Ji patiks visiem mėgstantiems įvairius nustatymus. Čia galime pakoreguoti DPI reikšmes, kurios bus gaunamos nuspaudus DPI mygtuką arba, „Gladius II“ atveju, ir laikant antrą DPI mygtuką; pelės veikimo dažnį, kaip ir mygtuko atsako laiką. Pakoreguoti kaip reaguojama į akceleraciją ir deakseleraciją. „ROG Gladius II“ taip pat leidžia pakoreguoti postūmio kampą. Galime pasirinkti kaip reaguos stumiama pelė.

„ROG Gladius II“

 

„ROG Strix Impact“

„Armoury“ apšvietimo skiltyje galime reguliuoti „AURA RGB“ LED. „ROG Gladius II“ jų turi daugiau nei „ROG Strix Impact“, iš viso tris zonas, tad ir konfigūravimo galimybės platesnės. Gladiatorius turi 6 efektus, juos galime iš karto priskirti visoms trims „AURA RGB“ LED zonoms (ratukas, pagrindas ir logotipas) ar kiekvienai individualiai. „Impact“ leidžia reguliuoti tik logotipo apšvietimą, galime rinktis iš 4 efektų.

„ROG Gladius II“

„ROG Strix Impact“

„ROG Gladius II“ suteikia galimybę kalibracijai, jei pelė ant jūsų naudojimo paviršiaus veikia netinkamai. Kalibruojant galime pasirinkti iš kelių „Asus“ siūlomų paviršių arba viską atlikti rankiniu būdu.

Su abiem „ROG“ pelėmis galėsite nustatyti makro. Tam skirta „Macro“ skiltis.

„Sync“ arba sinchronizavimo skiltyje galima suderinti visų „ROG“ serijos komponentų „AURA RGB“, kad jie turėtų identišką apšvietimą. Įjungus sinchronizavimą individualiai kiekvieno komponento apšvietimo reguliuoti nebegalėsite.

Paskutinė „Stats“ skiltis. Čia galime įjungti pelės aktyvumo sekimą. Tam reikia tik paspausti „Record“ mygtuką, o tada jau bus skaičiuojami visi su pele atliekami judesiai.

Galiausiai „Armoury“ nustatymų skiltis. Čia viskas elementaru ir paprasta. Galime rankiniu būdu pasitikrinti, ar nėra programėlės ar programinės įrangos (angl. firmware) atnaujinimo pačiai pelei. Tuo pačiu nuspręsti, ar „Armoury“ startuos automatiškai kartu su „Windows“, bei įjungti ar išjungti pelės programinės įrangos automatinius atnaujinimus. Be to, „Asus“ pateikia keletą nuorodų, jų dėka galima patekti tiesiai į ROG svetainę ar „ROG Facebook“.

Naudojimasis

Pradėsime nuo „ROG Strix Impact“. Pelę prijungus prie kompiuterio, ji, žinoma, įsidiegia automatiškai, naudotojui dėl tvarkyklių rūpintis nereikia, bet jei norime valdyti įvairias „Impact“ funkcijas ir „AURA RGB“ apšvietimą, teks parsisiųsti „Asus Armoury“ programėlę. Ją susidiegsite paprastai, kaip tai darote su kitomis programomis. Pelei pasiruošus darbui, jos „ROG“ logotipas šviečia keisdamas spalvą. Vos pradėjus ją naudoti supranti, kad šio logotipo dirbant net nematai, tad juo grožėtis galime tik kai pelė ilsisi.

Praleidus kiek laiko su pele norėjosi išsiaiškinti, kuris jos laikymo būdas  yra patogiausias. Iš kart aišku, kad delno (angl. palm) tipo būdas su „ROG Strix Impact“ yra neįmanomas, nes pelė tam yra tiesiog per maža ir žema, na nebent jūsų ranka būtų labai smulki. Pelę buvo patogiausia laikyti letenos (angl. claw) pozicijoje. Ranka pati instinktyviai renkasi tokį „ROG Strix Impact“ laikymo būdą. Priverstinai pelę bandant laikyti tik su pirštais (angl. finger) man asmeniškai buvo nepatogu, bet jei jūsų ranka itin didelė toks laikymo būdas irgi galimas. Kadangi pelės forma nėra labai įmantri, ji tiks ir kairiarankiams.

Toliau realus naudojimasis. „ROG Strix Impact“ veikė be priekaištų ant visų paviršių kokių tik bandžiau: lygaus stalo, grublėto stalo paviršius, medžiaginio ir plastmasinio pelės kilimėlių. Jokių judesių atvaizdavimo problemų nepavyko pastebėti. Pelė gamykliškai turi 1600 DPI nustatymą, ir jis atrodo bus tinkamas daugeliui naudotojų. Norintys kitokio tikslumo, galės pasirinkti 400-5000 DPI reikšmę per „Armoury“ programėlę.

„ROG Strix Impact“ visada fiksavo visus mygtukų paspaudimus ar ratuko pasukimus tiksliai. Pats mygtukų paspaudimas atrodo tylus, bent jau tylesnis ir malonesnis nei prieš tai naudotos pelės.

Žinoma, turime pakalbėti ir apie žaidimus. „ROG Strix Impact“ čia, mano galva, su vienu trukumu, nes neturi šoninių mygtukų. Juos žaidėjai naudoja ginklų keitimui, granatoms ar priskiria macro. Nekreipiant dėmesio į šį trūkumą pelė žaidimuose nenuvils. Ji lengva ir greitai reaguoja į judesius. Reiktų atkreipti dėmesį, kad kabelis yra guminis, tad jis kai kuriems žmonėms gali kiek riboti judesius. Tai, žinoma, dar priklauso nuo jo išvedimo ir stalo paviršiaus.

Dabar panašia eiga papasakosime kaip sekėsi naudojant „ROG Gladius II“. Pelė veikė vos prijungus, bet kaip, ir su „ROG Strix Impact“, norint išnaudoti visas galimybes, reikės diegti „Asus Armoury“ programinę įrangą. Kaip jau aptarėme praeitame skyriuje, „Gladius II“ turi net tris šviečiančias „AURA RGB“ zonas, jų konfigūravimo galimybės kone beribės, be to, kiekviena zona gali būti reguliuojama individualiai.

„Asus“ reklamuodami „ROG Gladius II“ pelę sako, kad ją galėsime laikyti kaip tik panorėję, t.y., vienu iš trijų laikymo būdų: su pirštais, visu delnu ar letena. Pelė tikrai pakankamai didelė ir aukšta, kad gerai tilptų į delną, tokį laikymo būdą ranka renkasi instinktyviai. Panorėjus pelę galime laikyti letenos padėtyje, tai leidžia padaryti ilgi mygtukų klavišai, bet man toks būdas su šia pele neatrodė patogus. Mėgstantys peles laikyti tik pirštais privalės turėti didelius delnus. Man su vidutinėmis rankomis taip laikyti pelę įmanoma, bet ją valdyti patogiai dėl jos dydžio neišeina. Laikant pirštais koją kiša ir „ROG Gladius II“ svoris, ji tiesiog per sunki.

Paviršių testas neparklupdė gladiatoriaus. Pelė puikiai susidorojo su lygaus stalo, grublėto stalo, medžiaginio ir plastmasinio pelės kilimėlių paviršiais, o judesių atvaizdavimas buvo nepriekaištingas. Kitko niekas ir nesitikėtų iš aukštos klasės „PWM 3360“ 12000 DPI optinio jutiklio. Naudotojas per „Armoury“ gali pasirinkti įvairius DPI nustatymus 400-12000 zonose. Iš smalsumo pabandžius 12000 DPI reikšmę galime pasakyti, kad tokį nustatymą naudoti yra neįmanoma.

„ROG Gladius II“ visų bandymų metu veikė nepriekaištingai. Nesvarbu, ar tai buvo „Windows“ aplinka, taikomoji programa ar žaidimas. Nors kai kuriems ji gali atrodyti sunkoka, bet man asmeniškai 110 g be kabelio sveriantis graužikas nesutrukdė greitai ir tiksliai atlikinėti užduotis ją laikant delne. Žaidimuose pelė nardo pagal jūsų norus, viskas preciziška. Šoniniai mygtukai patogiai išdėstyti, ypač antrasis DPI mygtukas, kuris yra ten kur natūraliai laikomas nykštys, jis pravers taikantis su optinius taikikliu, nes jį nuspaudus sumažėja DPI reikšmė. Jei netinka gamyklinis antrojo DPI nustatymas (400) jį galime pasikoreguoti per „Armoury“ programėlę. Su pele gauname du kabelius, vienas 1 metro ilgio, kitas 2 metrų. Jei jūsų kompiuteris po stalu, veikiausi, naudosite 2 metrų kabelį.Trumpesnis yra guminis, o ilgesnis įvilktas į medžiaginę rankovę. Nei vienas, nei kitas judesių laisvės per daug neriboja.

Išvados

Kaip ir visos apžvalgos metu, taip ir išvadose pirma apibendrinsime „ROG Strix Impact“ pasirodymą. „ROG Strix Impact“ kurta tiems, kam reikia lengvos, paprasto dizaino kokybiškos žaidimams skirtos pelės. Ji nėra apkrauta blizgučiais, bet savo darbą atlieka puikiai. „Omron“ jungikliai tarnaus jums ilgai, nes jų ištvermės reitingas siekia net 50 mln. paspaudimų.

Su „ROG Strix Impact“ gauname šviečiantį logotipą ant galinės pelės dalies. Jis gali šviesti įvairiomis spalvomis ar atvaizduoti efektus. Norint konfigūruoti „AURA RGB“ apšvietimą, reikės „Armoury“ programinės įrangos. Be to, „AURA RGB“ apšvietimą galima suderinti su kitais „ROG“ komponentais, kad jie šviestų sinchroniškai. Bet su apšvietimu matome vieną minusą - naudojant pelę jo nematysite, nes logotipas tiesiog uždengiamas ranka.

Pati „Armoury“ programinė įranga atrodo gerai išdirbta, nereikia klaidžioti joje ieškant nustatymų, viskas aišku ir paprasta. Jos dėka galime reguliuoti DPI reikšmes, pelės veikimo dažnį ir mygtukų atsako greitį, priskirti kitas funkcijas mygtukams, rinkti aktyvumo statistiką ir t.t.

„ROG Strix Impact“ turintiems vidutinio dydžio rankas bus patogiausia laikyti letenos (angl. claw) pozicijoje. Suimti ją į delną galės nebent mažų rankų savininkai, o norint laikyti pirštais reikės didelės plaštakos. Gerai, kad dėl paprastos formos pele gali naudotis kairiarankiai. Pelė puikiai veikė ant visų paviršių, kitko niekas ir nesitikėtų.

Galiausiai pasilikau vieną minusą, kuris gali atbaidyti potencialius „ROG Strix Impact“ pirkėjus – tai šoninių mygtukų nebuvimas. Vieniem tai gal nėra trūkumas, bet mano manymu žaidiminė pelė turėtų turėti šoninius mygtukus papildomiems veiksmams ar makro priskyrimui.

Dabar „ROG Strix Impact“ parduotuvėse kainuoja beveik 50 €. Ją rinksis tie, kas nori kokybiškos švaraus dizaino pelės.

Pliusai:

  • Lengva
  • RGB apšvietimas
  • „Omron“ jungikliai
  • Patogi „Armoury“ programinė įranga
  • Tinka kairiarankiams

Minusai:

  • Nėra šoninių mygtukų
  • Naudojant nesimato „AURA RGB“ apšvietimo

„ROG Gladius II“ turi kas daugiau raumenų, nei „ROG Strix Impact“. Pelė masyvi, bet vis dar pakankamai lengva, kad būtų patogu ją valdyti. Su ja gauname du kabelius, tad naudotojas gali pasirinkti kurį naudoti. Trumpesnis (1 m.) guminis, o ilgesnis (2 m.) įvilktas į medžiaginę rankovę.

„ROG Gladius II“ pagaminta kokybiškai ir savyje turi gerus komponentus, kaip: „Omron“ jungiklius, „Alps“ enkoderį, „PWM 3360“ 1200 DPI optinį jutiklį ir įspūdingą trijų zonų „AURA RGB“ apšvietimą.

Šviečianti „Gladius II“ pelė atrodo tikrai gerai. Kiekviena iš trijų „AURA RGB“ apšvietimo zonų (ratukas, logotipas, pagrindas) gali būti sukonfigūruota individualiai arba susinchronizuota su kitais ROG komponentais. Tam reikės „Armoury“ programinės įrangos.

Su „Armoury“ galime atlikti daug kitų užduočių. Sukonfigūruoti mygtukus, pakeisti pelės veikimo dažnį ir jos mygtuko atsako laiką, pakeisti pelės judėjimą, nustatyti DPI reikšmes, sukalibruoti ją įvairiems paviršiams ar sekti aktyvumo statistiką ir daug kitko. Kaip minėjau, programinė įranga atrodo išbaigta ir yra patogi.

Nors pelė atrodo masyvi, bet ją valdyti yra lengva, asmeniškai man jos svoris neatrodė per didelis. Ranka instinktyviai „ROG Gladius II“ apglėbia ir pasirenka delno poziciją. Bandant ją laikyti letenos ar pirštų pozicijoje, tą reikėjo daryti prisiverčiant. Bet tai padaryti tikrai įmanoma, jei jums tai patogu. Bandant įvairius paviršius jokių veikimo problemų nepastebėta, pelė visada puikiai atliko savo darbą.

„ROG Gladius II“ turi papildomus tris šoninius mygtukus. Ypač gerai įmontuotas snaiperio mygtukas, jį spausti bus tikrai patogu, nes toje vietoje instinktyviai laikomas nykštys. Jį nuspaudus ir laikant sumažinama DPI reikšmė, taip leidžiant geriau nusitaikyti su ginklu žaidimuose, atleidus vėl turime pagrindinę DPI nuostatą.

„ROG Gladius II“ stipriai į žaidėjus orientuotas gaminys - papildomi mygtukai, RGB apšvietimas, patogumas ir gera medžiagų ir komponentų kokybė. „Asus“ net prideda pakaitinius „Omron“ jungiklius, jei netyčia esami nusidėvėtų juos paspaudus 50 mln. kartų. Už šiuos žaisliukus reikia sumokėti savo kainą, todėl „ROG Gladius II“ parduotuvėse kainuoja beveik 88 €, kas pelei tikrai nėra mažai. Bet kokybiški daiktai negali būti pigūs.

Pliusai:

  • „Omron“ jungikliai
  • Aukštos klasės „PWM 3360“ optinis 1200 DPI jutiklis
  • „Alps“ enkoderis
  • Trijų zonų „AURA RGB“ apšvietimas
  • Snaiperio mygtukas
  • Atjungiamas kabelis
  • „Armoury“ programinė įranga
  • Labai patogi
  • 3 profiliai nustatymams

 

Vidutiniška:

  • Tik dvi DPI stadijos




 

Verta skaityti! Verta skaityti!
(2)
Neverta skaityti!
(0)
Reitingas
(2)
Komentarai (0)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Komentarų kol kas nėra. Pasidalinkite savo nuomone!
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
152(0)
139(0)
48(1)
47(3)
35(1)
30(2)
30(3)
26(0)
26(0)
23(1)
Savaitės
190(0)
188(0)
183(0)
183(0)
175(0)
Mėnesio
301(3)
289(0)
289(6)
288(2)
287(1)