Reklamos technologijos
.


Jei jau norite žinoti, tas kambarys neturėjo minčių. Nemokėjo jis nei kažkokių ypatingų viliojimo žaidimų, nei gebėjo nujausti savo lankytojų norus. Kur ten – rymojo sau viskam abejingas, prikimštas keisčiausių menininkų daikčiukų ir nesiskyrė nuo dešimčių kitų patalpų, esančių tame pastate.


Visos įmonės mėgsta ryškią reklamą ir intriguojančius šūkius – tai ne naujiena. Dar labiau bendrovėms patinka gundyti vartotojus skaičiais ir didžiuliais rodikliais. Kartais jie taip nori parodyti naują funkciją, kad tiesa ir sveikas protas pradeda išsikreipti.


Niujorko „Time square“ aikštę antradienio vakarą nušvietė didžiausias pasaulyje skiriamosios ekranas, pagal plotą beveik prilygstantis futbolo aikštei.


<p>Gėrimų gamintoja <em>Otsuka</em> iš Japonijos siunčia 1 kilogramo titano skardinę su <a target="_blank" href="http://lunar-dream.com/?waad=Dvsmtqwj#/project">sportinio gėrimo milteliais ir va
|
||