Kuras ir jo kainos
.
(6)
2024-10-14
30
Elektromobiliai laikomi geriausiu būdu pasiekti nulinės emisijos transportą, tačiau tai nėra vienintelis būdas.
(3)
2024-10-11
-286
Nevyriausybinės organizacijos pateikė pasiūlymus taršiausio sektoriaus – transporto dekarbonizacijai.
(0)
2024-10-07
-14
Mažmeninės degalų kainos šią savaitę nustatė naują šių metų žemumą. Tačiau prie nuolaidų geriau nepriprasti. Visa tai dėl to, kad netrukus kainos kils.
(1)
2024-10-05
-12
Transporto priemonių savininkams artėjantis šaltasis sezonas neretai reiškia ir automobilio išlaidų padidėjimą. Vairuotojai turi ne tik aktyviau rūpintis transporto priemonės priežiūra, bet ir skirti didesnį dėmesį degalų kokybei.
(1)
2024-08-27
-34
Visuomenėje paplitusi nuomonė, esą degalinės savavališkai nustato dideles kuro kainas tėra niekuo nepagrįstas mitas, teigia ekspertai.
(0)
2024-07-24
-25
Lietuvos transporto sektoriuje 95 proc. sudaro naftos degalai, dėl kurių naudojimo prastėja oro taršos rodikliai, o šaliai gresia šimtamilijoniniai nuostoliai už ES įsipareigojimų nevykdymą. Ekspertų teigimu, dekarbonizuoti transporto sektorių galima tik išnaudojant visų atsinaujinančių energijos išteklių – elektros, atsinaujinančių degalų, biometano galimybes.
(3)
2024-07-14
16
Pastarąją savaitę Lietuvoje degalai brango, tačiau išliko pigesni nei Lenkijoje ir kitose Baltijos šalyse.
(0)
2024-07-10
-39
LAIEK siūlė įstatymais nustatyti 41 proc. naftos degalų suvartojimo tikslą, tačiau svarstymui užtrukus 2030 metais bus galima pasiekti kiek mažesnį – 39 proc. naftos degalų sumažinimo rodiklį.
(0)
2024-05-21
4
Ūkininkai siekia, kad grūdų derlius liktų Lietuvoje: daug vilčių siejama su atsinaujinančiais degalais.
(6)
2024-04-29
-18
Transporto priemonės veikimas visada tiesiogiai susijęs su jos efektyvumu. Tačiau eksploatacijos išlaidos yra vienas pagrindinių faktorių naudojant automobilį.
(0)
2024-04-24
1
Europos Sąjungos (ES) valstybėms ieškant kelių, kaip sparčiai sumažinti transporto taršą, Lietuvos specialistai beda pirštu į žemai kabantį vaisių, kurį nuraškius vienu judesiu galima pasiekti bent dalį norimų rezultatų. Transporto priemonių elektrifikacija brangi ir vyksta per lėtai, tačiau išvystytą žemės ūkio pramonę turinčios šalys greitą poveikį gali pajusti pradėjusios plačiai naudoti biometaną: pakankamą kiekį šių dujų galime pasigaminti patys, o jomis varomų transporto priemonių pasiūla jau dabar patenkina daugybės sričių poreikius. Pirmosios reakcijos į biometano gamybos paskatas Lietuvoje taip pat aiškiai patvirtina, kad verslas tuo suinteresuotas.