Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Automobilio priežiūra (Patarimai | Aktualijos, naujienos, įdomybės)

.
(10) 2016-01-07 26
Metams prasidėjus 15–24 laipsnių šalčiu, aikštėn išlindo daugelis automobilių techninių trūkumų. Jei susidėvėjo guminės detalės – varva tepalai, aušinimo skystis, trūkinėja dirželiai. Jei streikuoja elektros sistema ar akumuliatorių baterija nebe pirmos jaunystės – neužsiveda automobilis.
(4) 2015-12-07 20
Kovai su rasojančiais automobiliai langais naudojami įvairiausi metodai. Tačiau toli gražu ne visi jie yra efektyvūs. Geriausias pavyzdys – siūlymas po kilimėliais kloti laikraščius.
(7) 2015-11-24 24
Rasojantys automobilio langai – dažno vairuotojo problema. Ji ypač pavojinga tampa šaltuoju metų laiku, kai matomumas būna ir taip prastas. Ką daryti, kad kasryt dėl to netektų sukti galvą?
(1) 2015-11-22 -11
Viena nemaloniausių žiemos rykščių automobilių vairuotojams – prišalęs rankinis stabdis. Specialistai pataria, ką daryti, kad rankinis stabdis neprišaltų ir kaip elgtis, jeigu vis dėlto taip atsitiktų.
(14) 2015-10-07 152
Paskui automobilį degalų pylimo žarną vilkusi užmarši moteris eilinius vilniečius privertė kraipyti galvas, o žurnalistus paskatino imtis socialinio eksperimento. Tačiau išsiblaškę vairuotojai gerokai dažniau padaro kitą klaidą – sumaišo pistoletus ir į baką pripila ne tos rūšies degalų.
(9) 2015-03-17 12
Baigiantis žiemai automobilių savininkams atsiranda problemų dėl įvairių jų automobilių gedimų, kurie netolimoje ateityje gali sukelti ir labai didelių problemų. Todėl nevertėtų manyti, jog automobilį reikia ruošti tik artėjant žiemai, tai reikėtų daryti ir artėjant pavasariui. Tad, kokie yra dažniausi automobilio gedimai po žiemos ir į ką vertėtų atkreipti dėmesį?
(2) 2015-03-04 12
Automobilio turbokompresorius, arba turbina, – svarbi detalė. Todėl nereikia stebėtis, kad jai sugedus tenka pakloti nemažą sumą.
(35) 2015-01-12 146
Pastaraisiais metais nežinia iš kur ir kodėl paplito mitas, kad šaltą žiemos rytą variklių šildyti nebereikia. Neva tai – nereikalingas degalų eikvojimas, oro tarša ir pan. Neva moderniems automobiliams su pažangiausiomis degalų įpurškimo sistemomis viso to nereikia – sėdi ir važiuoji. Tik ar ilgai ir ar toli… Iki artimiausio serviso?
(1) 2015-01-06 12
Jei vairuojate automobilį ir manote, kad žiemą didžiausias jūsų priešas - šaltis ir daug sniego, kurį retam patinka gremžti nuo savo transporto priemonės, yra ir dar vienas priešas, apie kurį, ko gero, nepagalvojate arba net nežinote.
(1) 2014-12-09 -9
Šaltasis metų laikas – išbandymas automobiliams. Pagrindiniais veikėjais „žiemos žaidime“ galima įvardyti vairuotoją, automobilio akumuliatorių ir šaltį, tačiau yra ir kitų veiksnių, lemiančių vairuotojo pergalę arba pralaimėjimą ryte bandant užvesti automobilio variklį.
(0) 2014-12-01 11
Atėjus šaltukui tai, kad akumuliatorius yra visiškai išsikrovęs, dažniausiai paaiškėja būtent tada, kai prireikia kur nors skubiai važiuoti. Kaip suktis iš tokios padėties? Kokie veiksmai yra efektyvūs, o kurių reikėtų vengti?
(8) 2014-11-03 30
Pastaruoju metu daug vairuotojų vietoj oro automobilio padangas užpildo azotu. Kai kam tai gali sukelti juoką, tačiau naudojant azotą normalus slėgis padangose išlaikomas kelis kartus ilgiau bei prailginamas padangos tarnavimo laikas.
(15) 2014-10-29 118
Orui naktį atšalus iki neigiamos reikšmės, vairuotojai ryte susiduria su vasarą pamiršta problema – apledėjusiais automobilių stiklais. Kaip galima išvengti papildomų minučių brūžinant stiklą ir, jei jau prireikė tą daryti, kaip nepažeisti stiklo?
(5) 2014-10-26 22
Akumuliatorius – vienas svarbiausių automobilio komponentų. Tai toks įrenginys, į kurį vasarą beveik nekreipiame dėmesio, tačiau žiemą atsiskleidžia tikroji akumuliatoriaus vertė. Dažnai vairuotojai suabejoja, ar po šaltos nakties pavyks paleisti automobilio variklį. Nors šios procedūros sėkmė priklauso ir nuo kitų agregatų, tačiau reikšmingiausia grandimi užvedimo procese vis tiek išlieka akumuliatoriaus baterija. Kaip prižiūrėti akumuliatorių ir kaip jį atgaivinti? Apie tai pasakoja Panevėžio profesinio rengimo centro mokytojas Arvidas Basakirskas.
(14) 2014-10-23 -5
Kai kurie vairuotojai neskuba automobilių padangų pakeisti į žiemines, esą ir neslidu, ir žieminės padangos, esant šiltiems orams, labiau dyla. Tačiau Susisiekimo ministerijos atstovas sako, kad padangos labiau dyla, kai kelio dangos temperatūra aukštesnė nei +15°C.
Metai: visi
[1-15] 16-30 >>