Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Auto ir moto sportas
 
 

Auto ir moto sportas

.
(0) 2024-01-16 -1
Dakaro ralio dalyviams antradienį teko dar viena nelengva užduotis: startavę Haile sportininkai turėjo pasiekti Al Ulos miestą. Žinoma, ne trumpiausiu maršrutu – viso jiems teko įveikti 417 kilometrų greičio ruožą ir 222 km pervažiavimų. Finišą pasiekęs Antanas Kanopkinas pasakojo, kad dienos tampa sunkesnės viena už kitą.
(0) 2024-01-16 1
Antroji savaitė Dakaro ralyje prasidėjo vienu po kito sunkiais greičio ruožais. Nors dienų iki finišo lieka vis mažiau, organizatoriai sportininkams dar neleidžia nė trupučio atsipalaiduoti. Pirmadienio greičio ruožą įveikęs Antanas Kanopkinas pasakojo, kad šiame greičio ruože labiausiai kentėjo technika.
(0) 2024-01-14 -1
Dakaro maratono grafike šeštadienį sportininkams buvo numatyta poilsio diena, o mechanikams tai turėjo tapti puikia proga atidžiai peržiūrėti visus techninius mazgus ir paruošti techniką antrai lenktynių savaitei. Deja, bet ne pagal planą pasibaigęs „48h Chrono“ etapas sujaukė ir poilsio dienos planus.
(0) 2024-01-13 -1
Dvi paras trukęs iššūkis, kai sportininkai nėrė į Tuščiojo Ketvirčio kopas ir turėjo įveikti per 600 kilometrų be mechanikų pagalbos, daugeliui tapo viską keičiančiu etapu. Ne veltui sakoma, kad net ir vietiniai nedrįsta leistis į šią Prancūzijos dydžio dykumą. „CFMOTO“ keturračiu pirmą kartą Dakaro ralyje startavęs Antanas Kanopkinas beveik visą maršrutą įveikė solidžiu tempu ir be didesnių iššūkių, tačiau viską pakeitė likus vos keliems kilometrams iki finišo pasibaigę degalai.
(0) 2024-01-10 0
Trečiadienis Dakaro ralyje buvo apgaulingas – nors trasa driekėsi vos 118 kilometrų, iki jos sportininkai turėjo įveikti daugiau nei 500 km bendraisiais keliais. Negana to, trasoje sportininkai jau įvažiavo į Tuščiajį Ketvirtį, kuris pasitiko smėlio jūra. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos pilotas Antanas Kanopkinas pasakoja, kad diena buvo gera, tačiau nepavyko išvengti nesklandumų.
(0) 2024-01-09 -1
Antradienis buvo antroji maratoninio greičio ruožo diena Dakaro ralyje. Sportininkai naktį praleido atskirai nuo savo komandų, o technika starto laukė uždarame parke. Tokie maratonai tampa maksimaliu išbandymu tiek sportininkams, tiek jų technikai. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos pilotas A. Kanopkinas jį įveikė be jokių didesnių nesklandumų ir pasiekęs finišą sakė, kad nuotaika puiki.
(0) 2024-01-09 -1
Pirmadienis Saudo Arabijoje tapo dar vienu sudėtingu iššūkiu dalyviams. Sportininkai turėjo ne tik įveikti daugiau nei 438 kilometrų greičio ruožą ir beveik 300 km pervažiavimų, bet ir akylai saugoti savo techniką.
(0) 2024-01-08 -1
Dakaro ralio direktorius Davidas Castera prieš startą minėjo, kad pirmieji greičio ruožai bus itin sudėtingi, kad dalyviai iš karto pajustų kas turima omenyje šias varžybas vadinant sunkiausiomis pasaulyje. Sekmadienio greičio ruožą įveikęs „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas nevyniojo žodžių į vatą ir sakė, kad diena buvo ypatingai sunki, o ją apkartino techniniai nesklandumai.
(0) 2024-01-08 0
Ankstyvą šeštadienio rytą Saudo Arabijoje buvo duotas startas pirmajam šių metų Dakaro greičio ruožui – dalyviai leidosi į daugiau nei 500 kilometrų kelią, kurių 414 sudarė greičio ruožas. Daugiau nei septynias valandas trasoje praleidęs „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos pilotas Antanas Kanopkinas preliminariais duomenimis šeštadienį užėmė aštuntąją vietą keturračių įskaitoje.
(0) 2024-01-05 3
Penktadienį Saudo Arabijoje sportininkai pagaliau galėjo pajausti tikrą lenktynių dvasią – jiems teko įveikti daugiau nei šimtą kilometrų pervažiavimų ir 27 km prologą. Tiesa, rezultatai čia nulems tik šeštadienio starto pozicijas, tad greičiausiojo savo tempo niekas rodyti dar neskubėjo.
(0) 2024-01-04 0
Kelios dienos prieš Dakaro ralio startą yra skirtos atlikti paskutinius komandų pasiruošimus alinančiam maratonui. Svarbu atlikti administracines ir technines patikras, paruošti bivako techniką artėjančioms kelionėms, o taip pat ir išbandyti sportinę techniką bei priprasti prie Saudo Arabijos akmenynų bei smėlynų. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda šias dienas leido itin aktyviai – teko priimti paskutinės minutės techninių sprendimų, kad į startą keturratis atvažiuotų pačios geriausios sportinės formos.
(0) 2023-12-23 1
Artėjantis Dakaro ralis svarbus ne tik dėl to, kad tai bene sunkiausias iššūkis lenktynininkams viso sezono metu, bet ir todėl, kad tai pirmasis pasaulio rali-reido čempionato etapas. Būtent taip savo sezono kalendorių dėliojo ir „CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda, kurios sportininkai vos grįžę iš smėlynų planavo krautis daiktus ir vykti į vasario mėnesį vykstantį antrąjį pasaulio čempionato etapą Abu Dabyje, tačiau planus sujaukė neramumai prie Sueco kanalo.
(0) 2023-12-19 1
2017 metais Lietuvoje pirmą kartą įvyko virtualių lenktynių čempionatas, kurio nugalėtojas gavo šansą pradėti savo karjerą profesionaliame lenktyniniame automobilyje. Praėjus jau šešiems sezonams, „Dream 2 Drive“ komanda tęsia tai, kas užkoduota jų pavadinime ir padeda norintiems, nepriklausomai nuo esamos patirties, siekti profesionalaus lenktynininko karjeros.
(0) 2023-12-06 2
Novatoriška elektrifikuota jėgaine varomam „Audi RS Q e-tron“ lenktynių visureigiui prieš trečiąjį startą Dakare buvo atlikti svarbūs patobulinimai. 2024 metų sausį atnaujintus automobilius pilotuosiantys „Audi“ komandos vairuotojai Mattias Ekströmas, Stéphane‘as Peterhanselis ir Carlosas Sainzas pademonstruos gamintojo pasiektą progresą. Įgyvendinus naujas idėjas „RS Q e-tron“ visureigis tapo dar patikimesnis, komfortiškesnis ir šiek tiek lengvesnis. Supaprastinta ir techninė priežiūra – ji nuo šiol bus atliekama greičiau.
(0) 2023-11-23 5
Automobiliai, nuo pat jų sukūrimo, žmonėms reiškė laisvę ir naujas galimybes. Jie simbolizavo tai, kad tolimiausi kraštai tapo lengviau pasiekiami. Tai įrodė ir „Ratrace.lt“ lenktynių serijos organizatoriai, pakvietę entuziastus vykti palenktyniauti į Afriką, Maroką. Tiesa, galiojo viena sąlygą: automobiliai turėjo būti tokie, kokių nebūtų gaila. Būtent dėl šios sąlygos tarp važiuojančiųjų buvo galima sutikti net ir antrosios kartos „VW Golf“ modelį, kurį pilotavo Lietuvos automobilių sporto pasaulyje puikiai žinomas Gediminas Ivanauskas–Ivanule.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos