Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Keliai ir jų priežiūra
 
 

Keliai ir jų priežiūra

.
(0) 2022-10-19 19
Kauno miesto savivaldybė praneša, kad mieste, remiantis užsienio praktika, įrengta pirmoji Lietuvoje įstrižinė pėsčiųjų perėja.
(0) 2022-02-28 32
Ukrainos automobilių kelių direkcija paskelbė raginimą demontuoti kelio ženklus, nurodančius kryptis į Ukrainos miestus ir gyvenvietes.
(0) 2021-10-26 12
Ar važiuodami greitkeliu pastebite visus ženklus ant asfalto? Žinoma, jūs turėtumėte. Šie horizontaliojo ženklinimo ženklai (linijos, strėlės, užrašai ir kitokie simboliai) užtikrina saugų važiavimą teisingai pažymėjus kelius. Bet kaip jie ten atsiranda? Tam pasitelkiamos labai specializuotos mašinos.
(13) 2021-09-30 17
Maksimalus leistinas greitis domina ne tik dėl to, kad nenorime gauti baudų už jo viršijimą, bet ir dėl to, kad norime keliauti greitai ir patogiai. Net ir pigesni, ne tokie galingi kasdieniai automobiliai gali saugiai važiuoti pakankamai greitai - jų spidometrų rodyklės be jokio vargo peržengia draudžiamuosiuose kelio ženkluose nurodytus skaičius. Tai kodėl maksimalus leistinas greitis greitkeliuose nėra didinamas? Kodėl anksčiau stebėtas progresas sustojo? Ir kaip apskritai nustatomas maksimalus leistinas greitis?
(4) 2021-08-06 37
Ten, kur užstringa tradiciniai automobiliai, „Tesla Model 3“ problemų, rodos, neturi.
(8) 2021-08-01 21
Technologijų kompanijos „Continental“ padalinys „Continental Engineering Services“ ir „Siemens Mobility“ kartu kurs ir gamins sunkvežimiams skirtus srovės imtuvus, dar kitaip žinomus kaip pantografus. Taip bus siekiama labiausiai apkrautuose greitkelių ruožuose naudoti elektros tinklą sunkvežimiams ir žymiai sumažinti CO2 emisijas, sakoma pranešime žiniasklaidai.
(0) 2021-07-30 3
Ne tik liūtys, bet ir dideli karščiai padaro miestams nemažai žalos. Ypač kenčia keliai. Oro temperatūrai pakilus iki daugiau nei 30 laipsnių karščio, „plaukiantis“ bitumas bei provėžuota kelio danga – viena iš itin dažnų problemų. Pasak Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Kelių tyrimų instituto direktoriaus prof. dr. Audriaus Vaitkaus, specialistų tokie incidentai nestebina. „Klimato kaita netrukus gali pateikti ir daugiau staigmenų, tad norint išlaikyti aukštą kelių kokybę mokslininkams tenka ieškoti naujų sprendimų – eksperimentuoti su naujos kartos dangomis, tirti ir tobulinti jų sudedamąsias dalis“, – sako jis. Kaip tik tuo užsiima VILNIUS TECH mokslininkai.
(0) 2021-07-14 10
„Dviračių greitkelis“, nusidriekęs tarp Daejono ir Sejongo Pietų Korėjoje, yra koncepcija, apie kurią jūs niekada nepagalvotumėte: jis tęsiasi 32 km ir ne tik apsaugo dviratininkus nuo saulės, bet tuo pačiu metu generuoja energiją.
(4) 2021-06-02 43
Izraelio kompanija „ElectReon Wireless“ stato 1 kilometro ilgio elektrinių transporto priemonių įkrovimo greitkelį tarp Milano ir Brešos miestų Italijoje, kad išbandytų plačiai paplitusias technologijas, rašoma „Innovation Origins“ pranešime.
(1) 2021-05-04 3
Gegužės 10 d. Vilniuje, Laisvės prospekte, praeivius pasitiks naujai atgimusi požeminė perėja: Vilniaus miesto teatras „Meno ir mokslo laboratorija“ drauge su „Urbanistiniu draustiniu“ pristato projektą „Požeminės vaizdo struktūros“ ir kviečia pasivaikščioti portalu į kitą erdvę tapusia perėja.
(0) 2021-04-15 -1
Remiantis Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, apie 40 proc. eismo įvykių, kuriuose žūsta ar yra sužeisti žmonės, kyla dėl nesaugaus greičio. Greičio viršijimas – dažniausia tragiškai pasibaigiančių avarijų priežastis, todėl greičio mėgėjus bandoma sutramdyti įvairiais būdais. Vienas jų – greičio matuokliai. Būtent jie įvardijami kaip efektyvi priemonė, skatinanti vairuotojus neviršyti leistino greičio.
(0) 2021-03-10 14
Pasibaigus Pirmajam pasauliniam karui, jame dalyvavę ir likę gyvi kariai sugrįžo namo. Kaip paprastai kad būna po karo, vieni prie įprasto gyvenimo prisitaikė lengviau, kiti – sunkiau, bet daugelis pateko į itin nemalonią bedarbystės situaciją.
(4) 2021-02-26 27
Londono imperatoriškojo koledžo (ICL) mokslininkai teigia, kad reikėtų apsvarstyti idėją šalia gatvių važiuojamosios dalies montuoti riestus barjerus. Kaip ir didelė dalis panašių konstrukcijų, šie barjerai būtų skirti saugumui užtikrinti. Bet ne eismo - šiek tiek kitokiam saugumui.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos