Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Keliai ir jų priežiūra
 
 

Keliai ir jų priežiūra

.
(1) 2021-02-02 -4
Nuo žaliųjų rodyklių visiško nuėmimo ir dalies užkabinimo atgal praėjo metai. Tuo metu buvo labai daug diskusijų šia tema, kone kiekvienas vairuotojas ir pėstysis turėjo nuomonę ir sakė ją garsiai. Kaip yra dabar? Kaip vertinama, ar tam tikroje sankryžoje turėtų būti žaliosios rodyklės?
(1) 2021-01-07 6
Paskutinėmis praėjusių metų dienomis Estijos sostinėje atidarytos pirmosios „išmaniųjų“ gatvių atkarpos, gaminančios elektros energiją per šalia jų įrengtas saulės baterijas.
(18) 2020-11-24 28
Vokietija garsėja daug kuo. Vienas iš tų dalykų – ypatingai geras greitkelių tinklas, kuriame yra daug atkarpų, kuriose neribojamas automobilių greitis. Anksčiau tokių greitkelių buvo ir Šveicarijoje, ir Austrijoje. Tačiau prieš 47 metus Europa sulėtėjo ir tik Vokietija vėliau vėl padidino greitį.
(0) 2020-10-27 2
Kai jūsų automobilio ratai su didele jėga trenkiasi į aštrios kelio duobės kraštą, jūs bent jau mintyse imate keikti miesto ar šalies valdžią. Tačiau kada nors su duobėmis galėsite padėti kovoti ne tik siųsdami prakeiksmus, bet ir naudodami specialią programėle. Bent jau taip mano Birmingemo universiteto mokslininkai.
(3) 2020-09-13 8
Šviežio asfalto kvapas turi savito žavesio, tačiau ilgainiui kvėpavimas jo išskiriamomis medžiagomis tampa didele problema. Šylantis klimatas padėties toli gražu nepagerina.
(0) 2020-09-11 0
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius sako, kad šalies keliuose jau pastatyta 50 naujų greičio matuoklių.
(1) 2020-09-10 -1
Visuomenę sudrebinę lazeriniai mobilieji matuokliai, vadinamieji trikojai, pažeidėjus didmiesčiuose gaudo vieną po kito. Vien per šiuos metus sostinėje trikojai jau spėjo sumedžioti beveik 70 tūkst. greičio viršytojų, Kaune – net daugiau kaip 90 tūkst. Policijos pareigūnai atskleidė gatves, kuriose lakstoma bene dažniausiai.
(1) 2020-08-29 -3
Eismo įvykius sukeliančios aplinkybės ir priežastys Lietuvoje linkę kartotis – draudikų teigimu, kasmet dažniausia eismo įvykio aplinkybe tampa važiavimas atbuline eiga. Nesikeičia ir avaringiausios vietos – pagal avarijų skaičių keletą metų pirmauja Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje esančios gatvės.
(0) 2020-08-19 -14
78-as greitkelis Naujojoje Zelandijoje yra pats trumpiausias, tačiau jis turi ir dar vieną ypatingą savybę.
(0) 2020-08-18 8
Iki 1999 metų Pasaulio Gineso rekordų organizacija skelbė vieną svarbų rekordą - ilgiausia pasaulio gatvė yra Toronte, Kanadoje. Ta gatvė nuo to laiko labai nepasikeitė. Tačiau dabar joje nebėra apie šį rekordą skelbiančių ženklų. Tai kur ta ilgiausia pasaulio gatvė? Ir kur trumpiausia?
(0) 2020-08-13 38
Magiškos žiedinės sankryžos - taip vadinami šie keisti dariniai Jungtinėje Karalystėje, sudaryti iš kelių mažesnių žiedų. Tyrimai rodo, kad dalis vairuotojų jų vengia, nes laiko juos nepatogiais. Kai kurie mano, kad jie apskritai yra per daug sudėtingi ar net nesaugūs. Tai kodėl magiškosios žiedinės sankryžos apskritai buvo kuriamos?
(0) 2020-08-13 18
Pagaminti kažką naudingo iš atliekų, kurios priešingu atveju būtų išmestos, yra tiesiog idealus scenarijus kalbant apie tvarų atliekų perdirbimą. Kokia yra viena vieta, kur galima padėti senas padangas? Ogi ant kelio – tiesiogine šio žodžio prasme.
(1) 2020-08-11 12
Per porą dienų, o kartais ir dar greičiau, atkeliaujantys administracinio nusižengimo protokolai greitį viršijusiems vairuotojams leidžia prisiminti, kur nusižengė, ir skatina pasitaisyti. Tačiau vis garsiau kalbama apie „trikojų“ klaidas, o vairuotojai pyksta: protokoluose sunku rasti informacijos, kur buvo nusižengta, o taip pat – ir ar tikrai buvo įvykdytas pažeidimas.
(0) 2020-08-05 5
Vasaros lietus gali ne tik sugadinti suplanuotas atostogas, bet ir surengti rimtą egzaminą vairuotojams, kurie ne visuomet sugeba suvaldyti automobilį ant šlapios kelio dangos. Draudikai sako pastebintys, kad dažniausiai lietus pakiša koją tiems, kurie galvoja, kad nieko atsitikti negali ir vairuodami lyjant pernelyg atsipalaiduoja, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
(3) 2020-07-27 1
Naujausiais policijos duomenimis, nuo šių metų pradžios Kauno gatvėse nežuvo nė vienas pėstysis. Nuolatinės investicijos į saugumui skirtą infrastruktūrą, stebimi pėsčiųjų srautai, keičiamas šviesoforų darbas, įrengiami atitvarai, apšviečiamos perėjos ir išskirtinis rombo formos horizontalusis ženklinimas – nuoseklus pastarųjų kelerių metų darbas apsaugant žmones nuo skaudžių nelaimių, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos